luften vibrerar

Mer
12 år 8 månader sedan #423734 av Karin
Svar från Karin i ämnet luften vibrerar
Varit borta från Viska länge nu. Haft en jobbig sommar. Inte mått bra alls.

Är nu förflyttad till psykosrehab och har tät kontakt med dom. Dom ville lägga in mig, men jag vägrar...mår så pestigt dåligt när jag ligger inne, orkar inte med vare sig personalen, dom andra patienterna eller mig själv utan det slutar med att jag skadar mig själv (så har det blivit varje gång hittills).

Fortsätter trappa upp Fluanxol och har mina "vidbehovsmediciiner" och sömntabletter. Kämpar på, men är så förbannat trött!!!!!!!!!
Mer
12 år 8 månader sedan #423735 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet luften vibrerar
Bra gjort att kämpa på! Kul att du är här på Viska!
Mer
12 år 8 månader sedan #423764 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet luften vibrerar
karin? vet du om att man kan få överkänslighet mot vissa medeciner vid sjukdomen myalgisk encefalomylelit?

då blir man trött, och du kan läsa mer om den sjukdommen i tråden "en psykologisk sjukdom?".

John 8:31-32.
Mer
12 år 8 månader sedan #423802 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet luften vibrerar
Välkommen tillbaka!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 8 månader sedan #423874 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet luften vibrerar
Karin,

Tråkigt att sommaren blev dålig. Eftersom du nu trappar upp Fluanxol har du trappat ner den tidigare?
Mer
12 år 8 månader sedan #423923 av Karin
Svar från Karin i ämnet luften vibrerar
Tack för alla vänliga välkommentebax-hälsningar - dom värmer!

Jag började med en låg dos, men har långsamt trappat upp den under sommaren eftersom jag mår så pass dåligt. Tycker att jag står ut bättre nu med rösterna o synerna, man blir liksom van - "immun" eller vad man ska kalla det...?

Min trötthet är inte fysisk, utan jag känner mig mer som "utbränd"...det sittter i skallen o själen. Det mesta känns så meningslöst bara. Jag hoppas att jag nu med min tätare kontakt med vården ska lyckas vända och börja må bättre igen. Jag vet att jag har mina "ups and downs" och att jag lyckats kravla mig upp förr även när livet känts totalt svart, så nånstans är det väl därför jag kämpar vidare...för jag VILL ju känna att jag lever!