luften vibrerar

Mer
12 år 4 månader sedan #450957 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet luften vibrerar
För mig minskar motionen ångesten mycket effektivt. Nackdelen med långa promenader är att negativa tankar kan aktiveras och ständigt återkomma, vilket kan vara plågsamt. Det gäller dock att försöka tänka på andra saker när man promenerar, som t.ex positiva minnen. Jag brukar tänka på problem som jag har på sajten och hur jag skall lösa dem.
Mer
12 år 4 månader sedan #453030 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet luften vibrerar
Ja ibland darrar luften av färg.

Gumminbandskopplingarna kränger som om laddningarnas förflyttningsstänger hänger på det.


Ibland lyckas jag inbilla mig att färg är liksom bara en av elektronfältets återspeglingar och färgen säger alltid fel.


Och själva vibrationen mellan komplexen i luften visar de egentliga laddningarnas flexibilitet (oxygen stretch frequency)


När transporten segar upp sig känns det som om man går upp i limningen (men att man också har en solution kan förekomma) innan man ser den egentliga kärnfysikens omloppsbana eller rättare sagt konsekvenserna av det, de orbitala personligheternas gallerier. Eller att personer utan bra luft där den ska användas lätt känner sig strypta.

Vi har luften till att göra vatten med, vattnet görs i cytochrome c, så e d. Vad jag menar?
-Jo, exakt att det mentala tillståndet så klart har en rent fysisk rot och ibland på yttersta kanten kommer den fram som pi-elektron i mitten av cirklarnas pippi.
Mer
12 år 4 månader sedan #453059 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet luften vibrerar
det beror på infallsvinkels aerodynamik i frostens avspeglingar i vattnets yrkande på yta.

eller så får man hetta upp, för å kyla ner bubblorna i vätskan så aerodynamiken ger vibrationer som fortplantar sig
som ringar på vattnet, ja eller så får man göra som vid krupp.

John 8:31-32.
Mer
12 år 4 månader sedan #453288 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet luften vibrerar
Motion förvärrar inte psykossymptom utan tvärt om. Så här skriver man i FYSS om motion vid schizofreni:

Fysisk aktivitet verkar kunna reducera negativa symtom, och kan vara en användbar metod även för att bemästra andra så kallade positiva symtom. Fysisk aktivitet kan bidra till minskad ångest och depression, bättre livskvalitet och minskad risk för återfall och är viktig inte minst med tanke på de fysiska hälsovinsterna som följer. Fysisk inaktivitet, rökning och övervikt är vanligt bland personer med schizofreni, vilket troligtvis bidrar till ökad sjuklighet och dödlighet för denna sjukdomsgrupp.

Läs mer här:
fyss.se/wp-content/uploads/2011/ ... ofreni.pdf
Mer
12 år 4 månader sedan #453391 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet luften vibrerar
de termologiska kverulantiska historierna
ger en fadd smak av kolsyrat vatten
för att förstå de djupare insikterna måste kvantens dynamik framgå

när aerodynamiken i en humlas vingar ger en kolibri´s effekt
så sker en modfälld förståelse i luftens vibrationer och vi ser effekten
på monekylernas täthet i den orala alt-stämman
det ena ger det andra

over and out!

John 8:31-32.