Omen

Mer
9 år 5 månader sedan #703670 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Först efter 4 st. folköl gör så att jag börjar må bättre (emotiv vinst) men brukar dricka runt 6-8 folköl. Satans ljuden inne i huvudet försvinner inte när man dricker alkohol men man får mer längre distans till helvetet.

Som sagt, bra musik kan också lindra men jag orkar inte lyssna på musik hela tiden.
Mer
9 år 5 månader sedan #703837 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet Omen
Sedan sa Jesus till sina efterföljare: ”Om någon vill bli min efterföljare, så kan han inte längre tänka på sig själv, utan måste följa mitt exempel och vara beredd att dö.
Mer
9 år 5 månader sedan #703872 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omen
Har du testat Lyrica, Utomjordingen? Har läst att den kan ge effekt mot tinnitus hos vissa. Minskar också ångest. Om alkohol ger effekt så kanske Lyrica kan göra det.
Mer
9 år 4 månader sedan #710253 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
666!

Jag hörde en röst i natt som jag hade konversation med.

Rösten sa: - Tänk Dig 126!

Jag sa: - Ok!

Rösten sa: - Vad är den i mitten?

Jag sa: - 2!

Rösten sa: - Lägg till 2 stycken 2:or till vad blir det då dom tillsammans?

Jag sa: - 6!

Rösten sa: - Vad är den till höger?

Jag sa: - 6!

Rösten sa: - Vad är den till vänster?

Jag sa: - En 1:a?

Rösten sa: - Lägg dit en 6:a istället, vad blir det då?

Jag sa: - 666!

Rösten sa: - Då förstår du!

Jag sa: - Vaddå? Är det här nån djävla test eller?

Slut!

Mer
9 år 3 månader sedan #712338 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Utomjordingen skrev: Jag har rasat i vikt sen oktober månad. Gått ner runt 10 kg så jag väger runt 80 kg idag. Inte för att jag har bantat utan för att jag har varit inlagd i 9 veckor och passade på att promenera 20-30 minuter var och varannan dag som jag inte annars vill göra. Jag mår inte så mycket bättre i alla fall. :rolleyes:


Väger nu under 80 kg och det tror jag beror på grund av lagom mängd mat och fysisk aktivitet några gånger i veckan. Då menar jag att jag är ute och går/cyklar när jag ska göra ärenden ute på stan och inte hårdträning för sånt vill jag inte hålla på med i min ålder för jag tycker egentligen inte så mycket om att röra på mig. Vill helst bara sitta eller ligga men så måste jag som sagt gå ut då och då för att göra ärenden. Om jag mår bättre? Ja, men bara när jag dricker öl!
Mer
9 år 2 månader sedan #721358 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Jag vägde mig idag och jag väger 91,1 kg (9/11 - Ni vet vad jag menar) för att vara exakt. Jag har 5-7 kilos övervikt idag. Lätt övervikt med andra ord eftersom jag är ganska så vältränad (eller har varit) och är runt 180 cm lång.

Har varit mer eller mindre passiv i många år.

Jag kan tänka mig att gå ner 9,11 kg sen framöver. Men jag är inte så upplagd för detta just nu.

Jag har inte fetma enligt body fat analyzers som jag har testat med men är lite lätt övervikt - har runt 26-27 i BMI. Har aldrig haft fetma i hela mitt liv som är över 30 i BMI eftersom muskler väger mer än fett.

Jag är idag 43 år gammal och har aldrig bantat i hela mitt liv.

Eftersom jag väger 91,1 kg exakt idag så kunde jag inte låta bli att skriva om detta eftersom jag tänker på 9/11 - attackerna!



Jag har rasat i vikt sen oktober månad. Gått ner runt 10 kg så jag väger runt 80 kg idag. Inte för att jag har bantat utan för att jag har varit inlagd i 9 veckor och passade på att promenera 20-30 minuter var och varannan dag som jag inte annars vill göra. Jag mår inte så mycket bättre i alla fall. :rolleyes:


Jag har gått upp i vikt igen. Väger nu 85 kg och vägde 80 kg när jag blev utskriven i vintras. Det beror inte på att jag har ätit mer utan rört på mig för lite.

Promenera är bästa sättet att gå ner i vikt.