Omen

Mer
10 år 4 veckor sedan #654691 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Om jag lever fram till dess kometen kommer så att säga. Så ska jag slå vad om när kometen kommer på något oddsbolag där man kan slå vad allt mellan himmel och jord. Om oddset är tillräckligt högt och jag vinner så blir jag stenrik på köpet.


Annars, så verkar det som om jag hittat en hemsida (tips från fakta tidningen som jag fick häromdagen) där man kan spela, slå vad om framtiden - förutsägelse. Frågan är om jag ska spela om min komet där i framtiden eller inte? Kanske finns det andra liknande hemsidor med? :tänk

:arrow: longbets.org/ :arrow:
Mer
9 år 11 månader sedan #663932 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

...sett 666 överallt på riktigt...

Jag syftar på den gången när jag fick uppleva nummer 666 flera gånger på kort tid. Det var länge sen nu. Men jag fick en räkning som kostade 666 kronor. Sen fick jag kö nummerlapp 666. Sen hade jag 666 kronor kvar på mitt konto. Sen skulle jag hyra en film och då hade det just kommit en ny film som har titeln 666. Sen var det kanske nån 666 till. Hursomhelst, mådde inte alls bra den gången när jag upplevde så.


Mer
9 år 11 månader sedan #664015 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
P@llekula, ingenting är omöjligt om man får säga så!

Jag väntar som sagt på min komet. För jag tror/vet att jag har fått en inblick in i framtiden. År och plats om kometen har jag för mig själv. Sen tror jag också att jag kommer att möta en fasansfull död eller olycka och jag tror att det har med naturkatastrof att göra. Fick på något sätt uppleva saker från framtiden.

För mig är livet ibland som en film fast på riktigt. Till dess när det stora ska hända så är jag i lä och tittar på:



Mer
9 år 11 månader sedan #664036 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Omen
det är lite så...

disneyland, utanför paris, e i trubbel, pga det astrala folk som sökt sig dit och bosatt sig.
detta folk som bor där är onda som tusan! de vill livnära sig på barnen, astralt och mentalt
tar de barnens energi, mentala energin.

så Gud tillåter nånting ske, för att det folket ska ge sig av från jorden.

@Jesuite_magnus
/magnus

edith piaff ; korrigering.

John 8:31-32.
Mer
9 år 9 månader sedan #673364 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Tror väl att jag nämnt om detta.

För några månader sedan var det någon som klottrade - OMEN - här i närheten av där jag bor. Ungefär i samma veva när jag skapade denna tråd, alltså strax efter denna tråd.



Mer
9 år 9 månader sedan #673619 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omen
En tillfällighet, Utomjordingen. Har man schizofreni, så tenderar man att ge tillfälligheter stor betydelse, medan vanliga människor inte ens tänker på samma sak.