Omen

Mer
9 år 5 månader sedan #703485 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Jag vägde mig idag och jag väger 91,1 kg (9/11 - Ni vet vad jag menar) för att vara exakt. Jag har 5-7 kilos övervikt idag. Lätt övervikt med andra ord eftersom jag är ganska så vältränad (eller har varit) och är runt 180 cm lång.

Har varit mer eller mindre passiv i många år.

Jag kan tänka mig att gå ner 9,11 kg sen framöver. Men jag är inte så upplagd för detta just nu.

Jag har inte fetma enligt body fat analyzers som jag har testat med men är lite lätt övervikt - har runt 26-27 i BMI. Har aldrig haft fetma i hela mitt liv som är över 30 i BMI eftersom muskler väger mer än fett.

Jag är idag 43 år gammal och har aldrig bantat i hela mitt liv.

Eftersom jag väger 91,1 kg exakt idag så kunde jag inte låta bli att skriva om detta eftersom jag tänker på 9/11 - attackerna!


Jag har rasat i vikt sen oktober månad. Gått ner runt 10 kg så jag väger runt 80 kg idag. Inte för att jag har bantat utan för att jag har varit inlagd i 9 veckor och passade på att promenera 20-30 minuter var och varannan dag som jag inte annars vill göra. Jag mår inte så mycket bättre i alla fall. :rolleyes:
Mer
9 år 5 månader sedan #703487 av Geta
Svar från Geta i ämnet Omen
Konstigt om du inte mår bättre, när du gått ner 10 kg och motionerat mer än du brukar?
Mer
9 år 5 månader sedan #703488 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Geta skrev: Konstigt om du inte mår bättre, när du gått ner 10 kg och motionerat mer än du brukar?


Det är skriket Geta, skriket inne i mitt huvud som gör att jag aldrig kommer att kunna må riktigt bra. Nu idag ska jag i alla fall köpa öl så lite bättre kommer jag väl må senare idag, typ med hjälp av manipulation - ändra medvetet mina negativa känslor till positivt. :flag
Mer
9 år 5 månader sedan #703489 av Geta
Svar från Geta i ämnet Omen
Du får överlista skriket i hjärnan.

Mer
9 år 5 månader sedan #703495 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Omen
Mitt befäl i lumpen hade en öronsnäcka med brus i som motverka tinnitusen.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 5 månader sedan #703516 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Omen

Geta skrev: Du får överlista skriket i hjärnan.


mkt fin målning <3

John 8:31-32.