Omen

Mer
9 år 9 månader sedan #673670 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Njae - jag vet inte Admin1!? :tänk Det finns säkert en och annan här i stan som vet om vem jag är och att jag skriver här!

De flesta som vet vem jag är - vet om att jag har en psykisk sjukdom idag! Jag höll ju inte så tyst om min sjukdom precis från första början utan var ganska öppen om det och det ångrar jag idag. Men det fanns en period när min kvinna inte visste om att jag har en psykisk diagnos.
Mer
9 år 9 månader sedan #673845 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omen
Det är säkert väldigt små odds för att det är så, Utomjordingen. Skulle gissa en chans på miljonen eller något ditåt.
Mer
9 år 9 månader sedan #673878 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Ok - vad kallas det mer än en vanföreställning (om det nu finns) när man tror som jag att det finns en länk från en själv till olika världsliga händelse? Tillexempel, jag tror ju på att utomjordingar finns här på jorden och att jag har en koppling till utomjordingar - att det finns en länk mellan mig och utomjordingar.

Från en annan tråd som jag har skrivit:

Lustigt, var och köpte öl och kom hem nyss - mötte på vägen hem två bilar i rad med bil registreringsnummer 911 (hur stor sannolikhet är det?). Tänker på 11:e september attackerna -9/11!



Visst är det skumt! Som när jag annars var ihop - mer eller mindre - med en några år äldre psykisk sjuk kvinna på 90-talet som är född den 11:e september. Vi var på samma avdelning när jag var tvångsintagen.


Sen det här med kometen också som jag "vet" när den kommer och var den hamnar!
Mer
9 år 9 månader sedan #673997 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Jag vägde mig idag och jag väger 91,1 kg (9/11 - Ni vet vad jag menar) för att vara exakt. Jag har 5-7 kilos övervikt idag. Lätt övervikt med andra ord eftersom jag är ganska så vältränad (eller har varit) och är runt 180 cm lång.

Har varit mer eller mindre passiv i många år.

Jag kan tänka mig att gå ner 9,11 kg sen framöver. Men jag är inte så upplagd för detta just nu.

Jag har inte fetma enligt body fat analyzers som jag har testat med men är lite lätt övervikt - har runt 26-27 i BMI. Har aldrig haft fetma i hela mitt liv som är över 30 i BMI eftersom muskler väger mer än fett.

Jag är idag 43 år gammal och har aldrig bantat i hela mitt liv.

Eftersom jag väger 91,1 kg exakt idag så kunde jag inte låta bli att skriva om detta eftersom jag tänker på 9/11 - attackerna!

Mer
9 år 8 månader sedan #681394 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Jag måste berätta, när jag såg filmen "The Fourth Kind" som handlar om utomjordingar. I alla fall, i filmen pratades och visades det en hel del ugglor. Det lustiga var att när jag hade sett klart filmen så satt en uggla på min balkong. Slumpen? Jag har annars aldrig sett en uggla här i stan under alla mina år jag har bott här.


Mer
9 år 8 månader sedan #681440 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
När året för kometen som jag tror/vet ska komma har gått, då först vet jag om jag hade fel eller rätt. Innan dess kan jag inte veta/bevisa med 100 % säkerhet.