Det övernaturliga

Mer
3 år 10 månader sedan #1258384 av memphis
Svar från memphis i ämnet Det övernaturliga
Hur kan du vara, så stensäker på det Cosmos? Jag tror i och för sig att spöken bara är en rest, som ett avtryck, och inget riktigt liv.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258421 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Det övernaturliga
Jag är inte säker, men jag tror inte på spöken och att de vill något. I fallet med hantverkshuset så tror jag att det var den egna fantasin som spökade. Vi visste att andra hade hört saker och då gjorde vi också det.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1258450 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det övernaturliga
Fantasio är du släkt med han

Vi är mittemellan Hitlers födelse- och dödsdag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258453 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Det övernaturliga
Förlorade du nu?
Mer
3 år 10 månader sedan #1258454 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Det övernaturliga
Arkiv X var en bra serie
Mer
3 år 10 månader sedan #1258459 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det övernaturliga
Vi är i närheten av dem, du kan känna en smäll med öppen hand om du säger någonting dumt. Med min förra soffa där var den full av folk, någon äldre dam satt och virkade, någon ung pojk var där också, en kvinna en granne var full när hon kom satte sig mitt emot mig, tog hushålls rullen som jag hade när jag behövde snyta mig,hon tog den slängde mot soffan och sade va fan glor ni på! Jag vet det på ett överskådligt, jag låg på Sahlgrenska en natt härom året. Jag låg i korridoren och sade kör in mig i ett tomt och mörkt rum annars ligger jag här ovch pratar med er hela natten, de körde mig till ett tomt tyst och mörkt rum, jag sade släck ljuset när ni går. Det gick någon minut sedan tar någon i madrassen och ryckte i den tog upp telefonen med skärmen tänd såg ingen. Sedan en harklade sig, varpå jag sade gå härifrån du har inte här att göra, då ser jag från garderoben dit jag riktade mitt svar ett intensivt ljus, varenda kotte som inte varigt med om något hade skrikit rätt ut. Inte jag, jag har varit med förr

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum