Att inse att man alltid kommer att behöva medicin.

Mer
10 år 6 månader sedan #619056 av Moonlight1
jag tror jag kommer få ha medeciner livet ut...
jag törs inte sluta med mina medeciner för jag är rädd att få mera psykos symptom..
jag har haft en rikitgt lång psykos 1 gång och det vill jag inte ha igen. jag satt i rök rummet på beroende centrum så började radion prata med mig.
det var läskigt som hämtat ur en skräck film .?
Mer
10 år 6 månader sedan #619058 av mopa
Jag har förstått att jag måste ta medicin livet ut. Vill inte få psykos igen.
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #619078 av Jaana79
Jag var på stan och det kändes som mitt huvud öppnade sig och alla kunde se in. Detta var för nån vecka sen... Jätteobehaglig känsla. Jag tänkte att det måste vara medicinbytet, men när jag skulle ta min kvällsmedicin såg jag att jag glömt ta medicin på morgonen! (Seroquel) Jag står ut med det mesta och känslan gick över ganska fort. Jag är inte rädd för att få psykos, då är jag mer rädd för biverkningar!!!
Mer
10 år 6 månader sedan #619082 av Amandara
Jag är rädd för att få psykos igen......
Mer
10 år 6 månader sedan #619134 av Eos
Jag tror jag kommer behöva mindre och mindre medicin med åren, hoppas det i alla all.
  • Hurt
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #619140 av Hurt
ja var i min hemstad i örebro nu i en vecka, ja drack, tog stesolid, sniffa morfin allt för att döva smärtan med att vara rädd för att åka in i en ny psykos och ida hemma i uppsala är ja e helt ny människa och kom fram till att ja e nöjd med mina få vänner att ja inte behöver inte mer, men ja saknar en hetrosexuell killkompis som man kan snacka allt om, för alla mina hetrosexuella killkompisar förlora som med alla andra när jag blev schizofren, men vem skulle stå ut med en tönt till narcissist som misslyckas med allting och bara småknarkar och sånt...har tagit 40 mg stesolid och några öl just nu... så de gungar fint....eller va säger du partyjunkie?? tror du inte de svänger till softischheter....



peacee!