Att inse att man alltid kommer att behöva medicin.

Mer
10 år 6 månader sedan #619242 av Nissegossen
islaa, tråkigt med din kille! :cry:

Åker jag på en psykos till, tror jag inte att jag överlever. Det är en sådan pärs för mig att jag är livrädd för att få en till! Den skulle troligtvis sluta med att jag tog livet av mig.

Vågar helt enkelt inte vara utan min medicin pga det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 6 månader sedan #619455 av Admin1
Jag tror att du skulle överleva en psykos, Nissegossen, därför dödligheten ökar bara 4-5 gånger under en psykos.
Mer
10 år 6 månader sedan #619512 av maria-w
Jag tror att jag kommer att klara mig med mindre mediciner i framtiden. Just nu mår jag väldigt bra med min medicin så jag är inte så väldigt motiverad att trappa ned. Det har tagit ganska lång tid att bli såhär frisk. Är lite rädd för att jag ska börja må dåligt igen. Pratade med en läkare om det där med mediciner och graviditet. Han sa att det inte finns så mycket forskning gjord på det men att han tänkte att det är bättre för ett barn att ligga i magen på en mamma som mår bra med sina mediciner än i magen på henne om hon mår väldigt dåligt utan.
  • Hurt
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #619519 av Hurt

partyjunkie skrev: stesolid och öl är nice var länge sedan jag tog benso och drack också för den delen.. har inte druckit eller tagit någon drog sedan 11 april 2011 när jag hamnade på rättspsyk...
har ju permissioner nästan hela veckorna nu men kan inte dricka eller ta droger för jag har antabus så får jag lämna piss prov när jag kommer tillbaks till avdelningen.



snart är du ute i öppenvården, ja e på öppenvården åkte in november 2008, blir utskriven om ett halv år typ då lär ja festa järnet...ja jag fick oxå pissa på mina permissioner och en av permissarna tog ja tjack, och var helt hundra på att ja skulle åka fast och när ja kom till rättspsyket tillbaka glömde dom ta pissprover....snacka om flyt...tjoho! :joker
Mer
10 år 6 månader sedan #619520 av Geta
:va? :va? :va?
  • Hurt
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #619574 av Hurt
lyssna geta igår var ja på en reaggelivespelning, där drack ja en halv tequila flaska, 10 öl och en orgasm....plus piller... ja fick värsta whiskeyrösten och skrattade iväg alla rädda typer...ja har aldrig haft så kul som igår....ja slutade aldrig skratta....ja skratta helt hysteriskt och rastasnubbarna började oxå garva....ja hade inte ens rökt på vilket dom trodde....bara tequila silver...ja drack upp deras sista tequila med en polare....de var en halv flaska kvar och vi köpte den...