Att inse att man alltid kommer att behöva medicin.

Mer
10 år 6 månader sedan #619582 av Eos
Jag har också skrattat mig hög på tequila! Jag sjöng opera mitt i natten! Med mera!
Nu saknar jag det, jag har så många mediciner att jag inte vågar dricka längre. Kan sakna tiden när hämningarna förrsvinner sådär.
Känner mig numera obekväm med fester.

Får väl leka med på sonens halloweenkalas som jag gjorde idag. :) Fast snart är han större och skäms för mig.
  • Hurt
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #619585 av Hurt
väldigt många barn skäms för sina föräldrar tycker dom e gamla osv....men sen när dom blir lie äldre så fattar dom ganska snabbt att ens föräldrar e dom man kan verkligen i långa loppet lita på, eller så ska de va... :hjärta


ps mina småbröder som är 16 och 17 år skäms ibland för mej som e 32 år och ja låter dom skämmas ibland med flit för att de e kul....
Mer
10 år 6 månader sedan #619597 av Geta
Min syster har skämts för mig. Jag förstår att jag inte får tala om att vi är släkt, när jag träffar folk.
Fasaden är viktig.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 3 dagar sedan #928372 av Jocke


Är det här ngn form av gomspalt som nämns här i början? Men vilken tungvrickning!

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 3 dagar sedan #928423 av memphis
Äckligt att skära sönder tungan, det ser väldigt fult ut. Ha nosring o sånt som är fult. Det kan vara fint att ha bara en liten kristall i näsvingen eller nån annanstans, men feta nosringar ser inte bra ut.
Mer
7 år 3 dagar sedan #928431 av Zoidar
Jag är nog fast resten av livet. Jag har nog mer eller mindre förlikat mig med att det är så. Har detta halvår gjort 3 försök att sänka medicinen och det har inte lyckats heller. Sänkningen från 16mg till 12mg gick bra som jag gjorde för ett år sedan. Sen under 12mg så kommer psykoskänningar. Vet knappt ens om det är lönt att jag gör fler försök att minska dosen. Det första som händer som får mig att tänka att jag behöver höja dos, är att jag börjar se hemliga tecken, typ att någon blinkar åt mig.

Anchored in Christ ✟