Antipsykotika och sexlust

Mer
10 år 1 månad sedan #653784 av krokus
Svar från krokus i ämnet Antipsykotika och sexlust
Sanna85,
Har du provat någon gel/spray? Jag menar till exempel denna: [url:c1uvdo0j]http://www.kondomkungen.se/amor-vital-for-her[/url:c1uvdo0j]
Mer
10 år 1 månad sedan #653976 av Sanna85
Svar från Sanna85 i ämnet Antipsykotika och sexlust

Nissegossen skrev: Lycka till! :hjärta


Tack!
Mer
10 år 1 månad sedan #653977 av Sanna85
Svar från Sanna85 i ämnet Antipsykotika och sexlust

Admin1 skrev: Hoppas det går vägen. Du skulle ju kunna använda omega-3 genom att äta sill eller lax fyra gånger i veckan. Kanske kan det ge visst psykosskydd. Nu har du schizoaffektiv, så psykoserna är inte lika handikappande som vid schizofreni, men de schizoaffektiva psykoserna är nog de värsta psykoserna, eftersom man kan bli väldigt stökig, så det kan ge problem.


Tack! Ja jag kanske skulle prova det. Jag äter redan alaska pollock två gånger i veckan. Det måste också innehålla omega 3.
Mer
10 år 1 månad sedan #653979 av Sanna85
Svar från Sanna85 i ämnet Antipsykotika och sexlust

MsTibbs skrev: Jag har Abilify och hög sexlust nu, men det är nog för jag är hypoman? Jag har också schizoaffektiv.


Jag önskar att jag också kunde ha abilify så att jag var skyddad mot psykos, men det går inte. Jag hade den i flera månader och hade ingen sexlust.
Mer
10 år 1 månad sedan #653981 av Geta
Svar från Geta i ämnet Antipsykotika och sexlust
Då beror det nog inte på antipsykotikan att du inte har någon sexlust utan på något annat.
Mer
10 år 1 månad sedan #653982 av Sanna85
Svar från Sanna85 i ämnet Antipsykotika och sexlust

isan skrev: Sanna85,
Har du provat någon gel/spray? Jag menar till exempel denna: www.kondomkungen.se/amor-vital-for-her


Nej jag vill helst inte använda några sådana produkter utan vill att lusten ska komma naturligt. Jag tror att lusten sitter mest i huvudet och sådana produkter stimulerar bara kroppen. Så jag tvivlar på att de hjälper. Dessutom har jag inte råd med dem.