Antipsykotika och sexlust

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 8 månader sedan #681483 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Antipsykotika och sexlust

Nissegossen skrev: Känner med dig Jocke, du är inte ensam. De flesta av oss har det lika svårt som du att få fast sällskap! :hjärta


Tack för det Nisse! Ja, men jag funderar mest just nu om jag kan ha en annan diagnos som bättre stämmer in på min personlighet?

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 8 månader sedan #681485 av krokus
Svar från krokus i ämnet Antipsykotika och sexlust
Jag tycker att det som Amandara skriver låter vettigt. Speciellt om man har en depression, då brukar ju sexlusten vara rätt död.

Dessutom har en del "vanliga friska" människor fördomar om psykiska sjukdomar och vill nog helt enkelt inte ha någon kärleksrelation med psykiskt sjuka då. Tråkigt nog.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 8 månader sedan #681487 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Antipsykotika och sexlust
Jag försökte för länge sedan etablera en kontakt med en sjuksköterska, som var tillfälligt anställd på min sysselsättning. Vi gick tillsammans och såg en föreläsning om den där brände brandsoldaten i Gtb. Hon var snygg, men hon sade att det inte passade sig riktigt.

Vars är världen på väg?
  • Miika
  • Besökare
  • Besökare
9 år 8 månader sedan #681490 av Miika
Svar från Miika i ämnet Antipsykotika och sexlust
isan, enligt mina erfarenheter så har jag aldrig blivit diskriminerad på något sätt. Däremot så har jag diskriminerat mig själv i alla dessa år. Jag har kommit fram till en punkt där jag känner att det är räcker nu, jag är den jag är och det är ok. Därför har jag valt att vara med på bild i galleriet. Jag kan inte påstå att jag dejtat mycket men min sjukdom har aldrig varit ett hinder
Mer
9 år 8 månader sedan #681493 av krokus
Svar från krokus i ämnet Antipsykotika och sexlust
Miika,

Klart att man inte kan dra alla över en kam, men vissa blir ju trots allt diskriminerade. Annars skulle ju inte Hjärnkoll finnas exempelvis. [url:3eq13t1u]http://www.hjarnkoll.se/[/url:3eq13t1u]
  • Miika
  • Besökare
  • Besökare
9 år 8 månader sedan #681494 av Miika
Svar från Miika i ämnet Antipsykotika och sexlust
isan, jag berättade bara om mina erfarenheter. Det jag ville säga egentligen är att våga satsa mera. Vi alla här på Viska har en sjukdom och vi väljer själva vilken väg vi vill gå