Antipsykotika och sexlust

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 8 månader sedan #680856 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Antipsykotika och sexlust
Kan hålla med om att hon har för smala lår, men vaderna verkar okey? Men man kan ju säga att det är tillgängligheten till det intima som kan vara tändande för en karl? Men absolut att jag respekterar kvinnans rätt att känna sig fria i sina plagg. Men jag tror det ändå är sexigare med strumpor än utan allmänt sett?

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 8 månader sedan #680864 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Antipsykotika och sexlust


Nä, jag verkar inte riktigt hitta hem i kväll heller, trots alla kalasbullar jag dukat fram, det är ngn som är döv och blind som inte förstår mina intentioner, det betyder bara helt kärvt, att jag jobbar under helt fel förutsättningar! Det är två guldgruvor jag hittat ikväll, men pengar verkar inte betyda ngt ens mentalt sett.

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 8 månader sedan #680865 av krokus
Svar från krokus i ämnet Antipsykotika och sexlust
Jocke,
Man kan ju inte köpa kärlek. :grandpa
Eller vad menar du?

En fördel med kläder är att ju att det lämnar massor till fantasin! :tummenupp
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 8 månader sedan #680871 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Antipsykotika och sexlust
Det är ju lite djupt tänkt! Pengar verkar vara betydelsefull ytligt sett! Djupare sett så krävs det pengar för att får adekvat vård direkt, men då sker det via våra skattepengar, där vårdgarantin finns.

Men kan man köpa kärlek för pengar? Man köper ju inom vissa givna spelregler som att ge bort vissa presenter , eller bjuda på fin restaurang. Men jag tror inte jag vill vara med ngn sexvara, eller vad man nu ska kalla prostituerad som? Men lite enklare för oss handikappade borde det vara? För vi anses nog mest som en värdelös vara, som får ta de enkla poänger som gäller tillfälligt. Pengar är viktigt för att kunna överleva. Pengar är allt i livet ändå.

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 8 månader sedan #680872 av Geta
Svar från Geta i ämnet Antipsykotika och sexlust
Gustaf Fröding - En kärleksvisa

Jag köpte min kärlek för pengar,
för mig var ej annan att få,
sjung vackert, I skorrande strängar,
sjung vackert om kärlek ändå.

Den drömmen, som aldrig besannats,
som dröm var den vacker att få,
för den, som ur Eden förbannats,
är Eden ett Eden ändå.
Mer
9 år 8 månader sedan #680883 av Nissegossen
Har man tillräckligt mycket pengar, blir kvinnor helt klart intresserade av en. En fattig man får sällan någon partner...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum