Schizofrenidiagnos - sjukdomsinsikt m.m

Mer
9 år 1 månad sedan #729511 av Nissegossen

P@llekula skrev: Jag är inte 'de flesta'och inte min nästa heller.

Visst, du är du och jag är jag, men vi är inte de ända på den här planeten och om du går efter hur många som misslyckas sluta med sin antipsykotika så är det bortåt 90%. Kolla upp statistiken! Gärna!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 månad sedan #729521 av Nissegossen
Ja, sanningen gör dig fri. Men sanningen är ett tveeggat svärd och dina ord kan drabba många och det har jag förklarat för dig förut!!!!

Även om du nu fått höra att just du har blivit räddad, så kanske inte alla blir det.... Även om du nu inte vill lyssna, så säger jag vad min erfarenhet säger mig. Där kommer du i blickpunkten och den du hör, är det så säkert att det är Gud, eller en inom dig som säger sig representera honom? möjligtvis kan du kalla den som talar till dig för Gud, men då är det just den Gud som är personlig just för dig, men kanske det inte är andras Gud?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 månad sedan #729522 av Nissegossen
Om vi tittar på Muhammed så hörde han sin fader inom sig.
Vilket också Jesus gjorde och nu pratar du om Gud som är en Gud för dig, är det din fader?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 månad sedan #729523 av zoegas
Han är ju fortfarande psykotisk fattar du väll. Och noll sjukdomsinsikt.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 1 månad sedan #729524 av koi
Hur vet man att man saknar sjukdomsinsikt?
Mer
9 år 1 månad sedan #729525 av zoegas
Det brukar stå i sjukintyget.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻