Symtom på paranoia eller bara sjuk verklighet?

Mer
6 år 5 månader sedan #992656 av Carmen Al Kebab
Testa bara 5 mg, det är en jävla rastlöshet på den medicinen.
Mer
6 år 5 månader sedan #992696 av MsTibbs
Jag hade inga biverkningar på Abilify. Blev mer vaken (behagligt altså) bara! :)
Mer
6 år 5 månader sedan #992733 av Zoidar
Det enda positiva jag märkte med abilify var att den hade antideppressiv effekt på mig.

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 5 månader sedan #992787 av Admin1

Carmen Al Kebab skrev: Men jag förstår dem, admin påstår att 50-75% av alla patienter missbrukar i slutenvården? För mig känns det ganska korrekt, ingen mår bra av att arbeta i psykiatrin..

75 % missbrukare finns på tvångsvård och rättspsyk, som utgör 50 % av vårdplatserna. Frivilliga vården kan också ha missbrukare för de får 5 gånger fler psykoser, men missbrukare brukar inte få frivillig vård. partyjunkie t.ex blev nekad frivillig vård.
Mer
6 år 5 månader sedan #992813 av Richard

zoidar skrev: Lycka till Richard! Har du provat abilify förr?

Tack! Jo, jag provade den ett kort tag precis när den hade kommit ut. Men minns inte att den hjälpte. Men man kan ju undra vad Haldolen har hjälpt mig med också?

Carmen Al Kebab skrev: Testa bara 5 mg, det är en jävla rastlöshet på den medicinen.

Ok, ska tänka på det.

MsTibbs skrev: Jag hade inga biverkningar på Abilify. Blev mer vaken (behagligt altså) bara! :)

Det låter ju bra!

zoidar skrev: Det enda positiva jag märkte med abilify var att den hade antideppressiv effekt på mig.

Ok, lite antidepressivt är ju inte fel, men hoppas att den kan stabilisera mig också.
Mer
6 år 5 månader sedan #992858 av Nissegossen

ispegelland skrev: Jag tycker att såna som söger att de skiter i om de är övervakade i övervakningssamhälle är naiva och korkade i just denna fråga. Klart att man vill ha ett privatliv. Det vill alla ha men vissa för dumma för att inse det.

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=...=4361&mobile=desktop [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum