Symtom på paranoia eller bara sjuk verklighet?

Mer
6 år 5 månader sedan #992813 av Richard

zoidar skrev: Lycka till Richard! Har du provat abilify förr?

Tack! Jo, jag provade den ett kort tag precis när den hade kommit ut. Men minns inte att den hjälpte. Men man kan ju undra vad Haldolen har hjälpt mig med också?

Carmen Al Kebab skrev: Testa bara 5 mg, det är en jävla rastlöshet på den medicinen.

Ok, ska tänka på det.

MsTibbs skrev: Jag hade inga biverkningar på Abilify. Blev mer vaken (behagligt altså) bara! :)

Det låter ju bra!

zoidar skrev: Det enda positiva jag märkte med abilify var att den hade antideppressiv effekt på mig.

Ok, lite antidepressivt är ju inte fel, men hoppas att den kan stabilisera mig också.
Mer
6 år 5 månader sedan #992858 av Nissegossen

ispegelland skrev: Jag tycker att såna som söger att de skiter i om de är övervakade i övervakningssamhälle är naiva och korkade i just denna fråga. Klart att man vill ha ett privatliv. Det vill alla ha men vissa för dumma för att inse det.

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=...=4361&mobile=desktop [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #992859 av Nissegossen
OK! Ni har inte fattat vidden, inom oss som har en psykossjukdom har vi röster och de vet av varenda tanke vi har och de sitter i en medvetande och de vet vilka tankar vi har, så det där med att vi är övervakade då de sitter i medvetande centrum och den som är där kan komma med försåtligt tänkande och då är vi god väg att få en psykos.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #992861 av Nissegossen
Kan bara säga att var vän med han däruppe, han vet ju allt vad vi gör och allt vi tänker och ännu lever vi, om han inte gillade vad vi tänker, så har ju ännu inte tryckt på avstängningsknappen, så han som känner alla våra tankar, varför skall vi vara rädda för vad människor tänker? Allt vad vi gör är ju ändå på något sett godkänt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #992868 av Geta
Hade en klasskamrat som fick hjärntumör och dog, när hon var 14 år. Inte kan jag tänka mig att han där uppe inte gillade henne och stängde av avstängningsknappen. Hon var söt som en ängel.
Mer
6 år 5 månader sedan #992880 av Amandara
Mycket sjukt i religionens namn. Att gud skulle tycka mindre bra om vissa.....suck.