Symtom på paranoia eller bara sjuk verklighet?

Mer
6 år 5 månader sedan #989725 av Nissegossen

Admin1 skrev: Avlyssning av individer är nog dyrt och sker nog bara vid misstanke om grova brott typ narkotika och mord.

För att polisen skall få att avlyssna krävs att ett ev brott ger i straffskalan på minst två års fängelse. Det skall godkännas i Tingsrätten innan polisen får lov att avlyssna samtal

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #989731 av Carmen Al Kebab

Geta skrev: Richard gillar att balansera på eggen. Det är lite av katt och råtta-lek. Han gillar när han blir övervakad.

Jag gillar inte heller polisen, men bortkastad energi kan jag tycka.
Mer
6 år 5 månader sedan #989732 av Carmen Al Kebab

Nissegossen skrev: För att polisen skall få att avlyssna krävs att ett ev brott ger i straffskalan på minst två års fängelse. Det skall godkännas i Tingsrätten innan polisen får lov att avlyssna samtal

Det där är ju bara skitsnack, polisen kan göra exakt hur de vill i korrupta Sverige... Så länge ingen i media får veta.
Mer
6 år 5 månader sedan #989762 av Nissegossen
Nä, nä, då gäller det att slå lagboken i huvudet på dem

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #989812 av memphis
Jag tycker att såna som söger att de skiter i om de är övervakade i övervakningssamhälle är naiva och korkade i just denna fråga. Klart att man vill ha ett privatliv. Det vill alla ha men vissa för dumma för att inse det.
Mer
6 år 5 månader sedan #989876 av Nissegossen
8O Nu helt plötsligt förvånar du mig, jag vet att jag har korkade flaskor men att skrika ut det, får vara

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum