Hantera en mytoman?

Mer
11 år 5 månader sedan #533964 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Hantera en mytoman?

Kluvjonte skrev: Tips: Lura mytomanen några gånger så han får smaka på egen medicin


Det är skillnad på att ljuga och lura.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 5 månader sedan #533973 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hantera en mytoman?
Jag kan inte svara på det, men det bor en i området, som antingen heter eller kallas för ett sjukhus jag legat på. :lol: Han är mytoman och han vill gärna prata, men jag brukar sällan stanna och prata med honom. Dessutom vill han prata när jag sätter mig på vägen för att vila, på en utav de parkbänkar som finns på hemväg ifrån affären. Då brukar jag efter en stund resa på mig och gå efter att ha växlat några ord och säger till honom att sitter jag längre stelnar jag till och förresten behöver jag komma hem och göra det jag har att göra.

Han är ganska enveten och frågar en himla massa, men jag svarar fåordigt på hans frågor och han är väldigt nyfiken. Han är oförarglig, men han sprider ofta historier och jag vill inte figurera i hans berättelser. Kort sagt jag försöker att inte vara otrevlig men undviker kontakt.

Om ni undrar så är han lång och välbyggd och ålderspensionär.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 5 månader sedan #533975 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Hantera en mytoman?
En som jag kände var mytoman och ljög och lurade många. Han blev också hotfullt arg ibland.
Mer
11 år 5 månader sedan #533978 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Hantera en mytoman?
Det sägs att djävulen är lögnens fader. Kanske ska fråga honom om han är sugen på exorcism?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 5 månader sedan #533980 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hantera en mytoman?
Våldtäktsmannen som försökte våldta mig när jag var fyra.....och som våldtagit många andra - barn som vuxna..... var mytoman..... det vet jag för han är min adopterade morbror...... han kan ljuga hur mycket som helst för egen vinnings skull.........inte så smart alltid dock. Men ändå...... han är mytoman vad nu det bottnar sig i...... och han är INTE mr very nice guy........
Mer
11 år 5 månader sedan #533982 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hantera en mytoman?
Den här barn våldtäkts mannen som jag beskriver...... blev både väldigt arg och hotade folk...... han hotade min morfar till livet med jaktgeväret ett flertal gånger..... allt detta visste jag som litet barn apropå barn som får ta för stort ansvar.....