Alltså hur orkar ni schizofrena med ert liv?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 10 månader sedan #947214 av Jocke
Ja, men hur vet man att det schyssta vibbar, många kan säga saker med avsikt saker som rubbar ens tillvaro i förtäckt form.

DVS, man kan inte förklara vad som felas en!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 10 månader sedan #947215 av Geta
Inte behöver man väl bli asocial för det.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 10 månader sedan #947221 av Jocke
Nä, men många lever efter det predikamentet "att tron kan försätta berg"! Att leva i villfarelser är nog ngt många av oss gör omedvetet.

Vars är världen på väg?
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #947223 av lonely
Geta du missförstår som människa jag är inte bara samhällskritisk mot sverige utan dom allra flesta samhällen i världen av olika logiska anledningar! Jag är även kritisk mot min egen grupp ifråga om etnicitet tex speglar sin identitet i allt dom säger och gör enligt folkgruppen som vi tillhör som är väldigt utpräglat än hos dom flesta grupper.... Geta om du inte förstår vad jag menar med detta inlägg var vänlig och läs igen tills du förstår!
Mer
6 år 10 månader sedan #947229 av Geta
Ovanstående har du väl inte skrivit något om i tråden. Hur ska jag kunna förstå det då.
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #947234 av lonely
Men bra då förstår du! Ville bara kolla! Vill ju inte bråka med dej bara för bråkandes skull.... Jag vet att jag skriver en del dumheter men det är bara för jag har ibland ingen aning om vad jag egentligen sysslar med så det blir lite klantigt.... Vissa människor är så bra att komma överens men jag har aldrig varit en av dom inte ens med min familj och släkt då jag är det svarta fåret....