Alltså hur orkar ni schizofrena med ert liv?

  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #947540 av lonely
Jag tycker det är coolt att du skriver är som du är Geta, enkelhet kan va charmigt oxå!
Mer
6 år 10 månader sedan #947553 av björk
Detta här med brott & så. Har man råkat ut för "diger" lavett påfrestelse,
eller trampat det där lilla extra i hund blajan, så blir man resistent. Och man ser ljuset
från ett annat håll. Man blir COOL. Man vänjer sig helt enkelt människan är således bekant vanemänniska.
Att det finns onda människor på brädan är icke nytt. Massa ortodoxa brotts taktiks figurs medels front figurs verkare.
Dom är lika inskränkta som dom verkar t.o.m t.o.m över de med råge man borde koka tvål på dåm.
Mer
6 år 10 månader sedan #947585 av Nissegossen
:tänk Med den här sjukdomen är det endast överlevnad som gäller. Världen är till för de levande, så se till att överleva. Annars är alla döda bortglömda efter tre veckor. :rolleyes:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #947657 av Amandara
Man har inte så stort val annat än att coopa. Ibland går det bättre ibland sämre.
Mer
6 år 10 månader sedan #947685 av IngeF
Selvsagt har man et alternativ. Prinsipielt burde retten til å ta sitt eget liv være ukrenkelig. Motiv for selvmord er irrelevant.
Mer
6 år 10 månader sedan #947693 av IngeF

Geta skrev: Personer med olika diagnoser uttrycker sig olika har Admin1 lagt märke till. Personer med diagnosen schizofreni skriver kort och koncist. Nissegossen är ett undantag. Personer med Aspergers skriver långa berättelser för att förklara en sak. Min psykoterapeut sa att jag var en enkel människa. Därför uttrycker jag mig korthugget tror jag.

Om man er ordentlig god til å skrive, behersker man flere genre og stilarter.