Full fart mot döden

Mer
7 år 4 månader sedan #891717 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Full fart mot döden
Det gäller att hålla humöret uppe och se möjligheter och inte svårigheter.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 5 månader sedan #989256 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Full fart mot döden
Jag väntar på nästa arbetsvecka, jag väntar på nästa helg, jag väntar på nästa månad. Och de kommer och de går. Vad är vitsen med allt? Man hasar fram på väg mot graven utan att leva. Jag är innerligt trött på joxet!
Mer
6 år 5 månader sedan #989270 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Full fart mot döden

Admin1 skrev: Det gäller att hålla humöret uppe och se möjligheter och inte svårigheter.

Derfor fokuserer alle på Parese ved CP. Hjerneblødning hos spedbarn kan ikke spinnes til noe positivt, så da ignoreres det bare.
Mer
6 år 5 månader sedan #989271 av memphis
Svar från memphis i ämnet Full fart mot döden
Bra talat IngeF. Visst är det bra och skönt att vara positiv men är något rent fördjävligt ska man kunna prata om motstycket till bra också. Pratar för min egen del också, vara trackaserad, vänd det till något positivt den som kan!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 4 månader sedan #1004865 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Full fart mot döden
Ja, då är året snart här då man fyller 50. I'm not biding my time, I'm wasting my time. Finner ingen mening med något, jag bara åldras och ser andra leva, själv stampar jag på samma fläck. Mitt liv förlorade sin mening när jag fick min fördömda diagnos. Lätt att skylla på det, men så känner jag. 2018 är ett år närmare graven, det är allt.
Mer
6 år 4 månader sedan #1004968 av Geta
Svar från Geta i ämnet Full fart mot döden
Idag står det i Aftonbladet att svenska pensionärer älskar livet.