Kallare än kargil

Mer
4 år 8 månader sedan #1178294 av Amandara
Jag är dyster och svart. Som en flock kråkor. Rör mig med vinden. Finner mat där jag står och går. Lever för stunden och glömskan förskingring. Nu kommer en ljusglimt av ett minne. Något som hänt. Ett spädbarn och en psykopat. Ett orange överkast och bruna manchesterkuddar med knopp i mitten. Jag testar att kväva den lilla tänker psykopaten. Och på den vägen är det. Jag definieras av det svarta.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178296 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kallare än kargil


Vill inte lägga in Shining, men det är vad du känner

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1178297 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kallare än kargil
Tom meningslös värdelös kass. Bottenkänning.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178298 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kallare än kargil

Amandara skrev: Tom meningslös värdelös kass. Bottenkänning.


Sluta simma då, gå i land

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1178299 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kallare än kargil
Jag kan inte upprätthålla min positiva självbild. Känner mig värdelös.

Jag känner tungsinne och att jag är värdelös. Misslycksndekänslan har kommit över mig igen. Nu kan jag inte förklara bort något, jag är bara värdelös och misslyckad.

Jag är ful, värdelös, meningslös, kass. Pannan i backen kämpa kämpa. Inget kommer gratis och gör det det uppfattar jag det inte för dess värde. Mood indigo.

Jag låg hopkrupen i fosterställning där i min lilla lya som jag målat blodröd som en livmoder. Den omslöt mig där var jag trygg. Bland fina vänner. Men jag låg en dag i fosterställning i min säng. Trycket bara ökade och ökade och ökade. Tid passerade. Trycket. Tills det kändes som att jag skulle förintas och gå upp i atomer. Jordens trött. En bild av ett tryck över andningsvägarna, något som hindrade mig från att andas....Tills jag tappade medvetandet, kvicknade till och samma sak hände igen. Om och om igen. Någon testade mitt livs gränser. Vad kan ett spädbarn överleva. Få tyst på den.

Bilden av ett orange överkast och bruna manchesterkuddar
Och ett spädbarn, jag. Utan möjlighet att försvara mig. Utlämnad. Åt ondskan kan man kalla det.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178303 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kallare än kargil
Hallå vakna du behöver här en verbal örfil över vad du håller på med, hysterika

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum