Kallare än kargil

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 8 månader sedan #1178315 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Kallare än kargil
Ja, David har rätt, grejen är att släppa vissa saker och satsa på det man mår bra av! Men problemet är ofta att man inte vet vad man behöver, utan man börjar vela med sin personlighet! Då kan man bli helt lost!

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 8 månader sedan #1178318 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kallare än kargil
Jo Nissegossen. Håller med ångesten är en kraft inne i en själv. Men den är sjukt jobbig och tuff. Jag har många flyktbeteenden för att undvika den. När inget hopp längre finns....som det känns....kan det vara bra att ta fram sin gamla ångestdemon och se hen i ögona. Kolla lite i minnet vad som kan ligga bakom. Nysta lite i känslorna. Agerar man på stark ångest kan det bli farligt. Folk blir heroinister, kriminella, benzoberoende och tar livet av sig. En rätt stark kraft ändå. Men agerar man inte på den är den inte farlig som du säger....Men det gör man....jag.....och många andra. Tom du Nissegossen drar i dig en hel del alkohol. Varför?
Mer
4 år 8 månader sedan #1178329 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Kallare än kargil

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178332 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kallare än kargil
Ang öl kan jag säga när jag började på Pripps bryggeri ingick som en löneförmån 3 st pilsner att hämta ut på morgonen på väg inne på området när jag skulle börja på morgonen och senare byttes det ut mot läsk inne på min arbetsplats i brygghuset. Jag drack öl varje dag alla brydde sig inte om att man kunde lukta öl. Jag lärde att inte dricka starköl, det räcker med mindre styrka och då att man får en högre stämmningsnivå och underhålla den hela dagen, Ingen hade någonsin något att klaga på mitt arbete samt att när jag senare körde truck höll jag mig nykter, men tog en starköl i väntan på att klockan var framme till att stämpla ut. Får här ta en bit i sänder

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1178333 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kallare än kargil
Yepp :) Den högsta kasten. Länge sen man såg henne på tv, undrar vad hon gör hur hon mår.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1178339 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kallare än kargil

Amandara skrev: Jo Nissegossen. Håller med ångesten är en kraft inne i en själv. Men den är sjukt jobbig och tuff. Jag har många flyktbeteenden för att undvika den. När inget hopp längre finns....som det känns....kan det vara bra att ta fram sin gamla ångestdemon och se hen i ögona. Kolla lite i minnet vad som kan ligga bakom. Nysta lite i känslorna. Agerar man på stark ångest kan det bli farligt. Folk blir heroinister, kriminella, benzoberoende och tar livet av sig. En rätt stark kraft ändå. Men agerar man inte på den är den inte farlig som du säger....Men det gör man....jag.....och många andra. Tom du Nissegossen drar i dig en hel del alkohol. Varför?

Här frågar jag dig idag är du less på din ångest, bli riktigt arg du är som ett jagat djur instängd i en hörna, skall du stå kvar där du kan inte fly! Då som ett djur vänd dig om och slåss mot det som jagar dig det har du inte gjort anfall ångesten och säg åt ångesten försvinn stå fast oavsett vad ångesten hotar med se till att du väger tyngre än hela världens befolkning du får dödsångest men stå fast ångesten kan inte förmå någonting i verkligheten, släng ut ångesten sa jag då har du haft din sista ångest läs denna begrunda
www.viska.se/kunena/dikter/896-den-jag-lose?start=0

Förövrigt, överkasten ligger och latar sig på sängarna

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.