Kallare än kargil

Mer
4 år 8 månader sedan #1178304 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kallare än kargil
Jag vill dö.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178306 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kallare än kargil
Är du i döda skogen i boken Mio min Mio?
Mer
4 år 8 månader sedan #1178307 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kallare än kargil
Jag är smart, men den här rödbetan klarar jag inte av att knäcka koden till. Jag vill ha hjälp. Med att gå till botten med vad som ligger bakom ångest och beroendeflykten...flyktbeteendena......

Ska prata med psykologen jag kommer att träffa. Min kp går inte att prata om något annat än träning och träningsskador med. Idrott. Han vill inte pilla navelludd. Han är inget att hålla i när det blåser hårt. Jag ska få KBT för min beroendepersonlighet. Då ska jag suga mig fast och försöka gå till botten med mig själv. Ubåt.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178308 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Kallare än kargil
Man ska inte leka psykolog om man inte är utbildad så det gör nog kpn rätt i.

/Dave
Mer
4 år 8 månader sedan #1178310 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kallare än kargil
Lite allmänmänskligt resonerande bör han kunna prestera. Jag behöver inte betala 250 spänn för att prata träning. Han borde betala mig för att han använder sig av min kompetens som fysioterapeut. Varje gång vi träffas kommer han dragande med sina skador. Beige. Jag sa till honom häromsistens att jag är hans terapeut. Han sa inte emot. Faktum är. Att jag har över 400 000 kr i studieskulder. Jag jobbar inte gratis. Jag är inte där, eller här, som fysioterapeut- utan som psykfall.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1178313 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kallare än kargil
Kom ihåg, din ångest är inom dig. Den förmår inte skit IRL jaga ut ångesten därefter lev ett fullödigt liv, med ge och ta och ta konsekvenserna själv i framtiden

Ångesten förlamar dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.