Seriemördare? Vilket tema hade ni valt?

Mer
3 år 11 månader sedan #1256339 av Geta
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1256342 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Seriemördare? Vilket tema hade ni valt?
En MIKAEL HEMMAHÖRANDE PÅ ROTERINGEN I LÖDDEKÖPINGE HÖR HEMMA I GRUPPEN SERIEMÖRDARE, PSYKOPAT, ÖVRIGA FAMILJEN SAMMA SKIT OCH KORN, JAG MIKAEL SÄTTER UPP MIG PÅ BOSTAD I LUND OCH DU KAN FÖRHINDRA DET IDAG, KOMMER FLER DAGAR OCH IMORGON ÄR EN SÅDAN DAG. DU ÄR SJUK I HUVUDET, DU ÄR INTE EN FRISK MÄNNISKA, DU HAR STÖRD PERSONLIGHET, NI ÖVRIGA LIKASÅ OCH VAR DET INTE 19 DU BODDE PÅ. HAR GOTT MINNE, VILL MINNAS ATT DET VAR SÅ.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1256431 av Cosmos
Vill också skapa lite balans i debatten om mäns våld mot kvinnor. Kvinnor är oftare intrigerande än män och mobbing på kvinnliga arbetsplatser är ett samhällsproblem. Och får jag välja vill jag hellre ha en manlig chef än en kvinnlig. Jag har råkat ut för total utfrysning av tjejer och kvinnor under livets gång på ett helt annat sätt än från män. Kvinnor kan vara för jävliga helt enkelt och driva folk till självmord ibland.

Men kvinnor som mördar är däremot inte vanligt liksom fysiskt våld även om jag råkat ut för detta. Var nära döden efter en knivattack från en kvinna.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1256438 av Geta
Jag tycker att det är en myt att kvinnor är så svaga. Jag kommer från bondemiljö. Där var inte kvinnorna några svaga våp. Män är starkare fysiskt men knappt psykiskt. I borgerlig miljö ska nog kvinnor mer vara en prydnadsblomma.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Geta.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1256446 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Seriemördare? Vilket tema hade ni valt?
TROR VI KAN HA LITE MERÅ AV JÄVLAR ANAMMA I OSS, HAR LITE AV TÄNKET NÄ NU DJÄVLAR.
Mer
3 år 11 månader sedan #1256456 av Maxjohan1983

Geta skrev: Det här uttrycket- kylskåpskalla mödrar som har framkallat schizofreni hos sina barn, kan inte ha tagits helt ur luften.

Tycker kvinnor oftare verkar vara off-mentalt än män. Det syns ibland på ögonen på kvinnor om de är lite instabil.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln