Vad är meningen med livet?

Mer
3 år 3 månader sedan #1314257 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad är meningen med livet?
Tack för input, Pimed.

Jag har vänner och sambo, känner mig ändå ensam i sorgen efter Islaa. Jag tänker på henne dagligen 
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314260 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad är meningen med livet?

krokus skrev: Tack för input, Pimed.

Jag har vänner och sambo, känner mig ändå ensam i sorgen efter Islaa. Jag tänker på henne dagligen 


Verkligen förjävligt och hon var säkert en jättefin människa och vän. Jag känner mej ensam i sorgen av min goda vän från back in the days! Åkte mördaren fast?
Mer
3 år 3 månader sedan #1314275 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad är meningen med livet?
Utredningen lades ner. 
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1314283 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad är meningen med livet?
jag ska inte snoka, men man vill ha bevis på lite rättvisa här i världen. för världen är så osjyst plats att leva på. även riktigt hårt emellanåt. jag tror nog hon skulle vilja se att det går bra i ditt liv. att du minns det positiva ni hade och hedrar det minnet av henne. minns bara det som var fint och bra. jag tror inte att hon vill att du ska minnas såhär som den här tragedin utan minnas och hedra det som var fint med henne och osv. styrkramar.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314311 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad är meningen med livet?
Jo, jag försöker. Hon var en  fin vän, som jag saknar! 
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314322 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad är meningen med livet?
jo livet är hårt som sjutton emellanåt. man saknar dom som har gått bort, som har stått en nära, tänker på dom, vårdar dom fina minnena man hade tillsammans. så gör jag iaf. känner djup tacksamhet och vördnad för allt dom gav mej i livet. ibland brukar jag prata med dom, men stänger öronen för svar, för jag vill inte höra röster, sedan tänker jag kanske dom hör mej nånstans på nåt sätt där jag tackar dom gav mej en plats i deras liv och att jag älskar och saknar dom. jag är lite knäpp va? pratar med mej själv...