Vad är meningen med livet?

Mer
3 år 3 månader sedan #1314347 av notwoodstock
Jag föreslår att ni som stoppar in otäcka ämnen i tråden skapar er en egen tråd om sådana saker.

Meningen med livet är knappast att klara sin ångest. Eller?!
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314349 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad är meningen med livet?
"Sin" vadå, har du också ångest? Men det verkar som du inte känner till ångest eller hur? Så jag förstår inte du skickar dubbla budskap. Som Geta alltid säger så brukar alla trådar gå utanför ämnet. Dessutom är döden filosofiskt likaså meningen med livet. Filosofskt. Båda. Thats it mutherfuucker! Så istället för att slängs skit på andra så ta ut ditt huvud ur ditt eget arsle och starta en egen tråd som du kan försöka styra och kontrollera hur bäst fan du vill. Jag skiter fullständigt i vilket. Man ska leva som man lär. Så varsågod och starta din egen tråd vetja!
Mer
3 år 3 månader sedan #1314380 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad är meningen med livet?
Pimed,

Här har du en till som pratar med sig själv! 

Fast jag skulle säga att det är skillnad på att prata med döda vänner, och att prata med sig själv. Eller? Iofs får man inga svar från döda vänner, om man inte är i psykos förstås. Det vore läskigt om man helt plötsligt fick svar från någon som är död! 

Notwoodstock,
Jag förstår inte vad du menar. Klart att man ska överleva sin ångest, trots att det känns som att döden är nära när panikångesten är framme. :? 
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314391 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad är meningen med livet?
Jag ser döda människor och pratar med mej men dom kommer bara fram vissa perioder. Men det är nog psykoser. Men ibland är det läskigt när dom pushar mej att inte ignorera dom. Dom kan bli jävligt otrevliga. Det är därifrån jag har fått min sida där jag tjafsar och bråkar med folk. Dom har bråkat sönder mej.