Mår så jävla dåligt...

Mer
8 år 3 veckor sedan #816125 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mår så jävla dåligt...
Polisen fick väl träning av sin insatsstyrka. Nästa gång kan det vara allvar.
Mer
8 år 3 veckor sedan #816126 av saara
Svar från saara i ämnet Mår så jävla dåligt...
Den kostade säker mycket. Jag tycker att du inte skall lägga ut dina recept på din blogg för om du gör det så tror folk att du sysslar med kriminella saker.
Mer
8 år 3 veckor sedan #816128 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mår så jävla dåligt...
Richard,

Om du lägger ut dina recept kan du riskera rättspsyk
Mer
8 år 3 veckor sedan #816177 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mår så jävla dåligt...
Har redan lagt ut det första, eftersom polisen snällt bad mig att inte sprida sånt sist, så tog jag bort det. Men eftersom de nu håller på att trakassera mig med husrannsakningar så använder jag mig av yttrandefriheten. Information är inte olagligt.
Mer
8 år 3 veckor sedan #816180 av Nissegossen
:kram :hjärta :kram
"Har redan lagt ut det första, eftersom polisen snällt bad mig att inte sprida sånt sist, så tog jag bort det. Men eftersom de nu håller på att trakassera mig med husrannsakningar så använder jag mig av yttrandefriheten. Information är inte olagligt."

Kan bara säga, ge fan i att provocera polisen. De gör sitt jobb och kan ta in dig när som helst. till synes utan anledning. Håll dig jäkligt lugn och provocera inte!!

DT uppskattas inte av myndighets Sverige det första du gjorde och nu får de utstå hån mot dem.

Avvakta med alla åtgärder, annars tar de och sätter in dig på rättspsyk och det kan sluta med att de slänger nyckeln! Fan skärpning Grabben!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 3 veckor sedan #816182 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mår så jävla dåligt...
killer som har varit medlem här på Viska hamnade på rättspsyk efter vad han skrev på nätet.