Mår så jävla dåligt...

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 3 veckor sedan #816103 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Mår så jävla dåligt...
Ja, Richard! Som tjejerna säger här, så har nog polisen full koll på dig via tidigare erfarenheter! Du är t.o.m mer öppen än vad jag är! Om polisen har gjort ett misstag, så ska du absolut stämma dem! I Boliden i närheten av min hemstad, så vistades en asylsökande där, och fick en helt obefogad terroriststämpel på sig. Media släppte reglerna och visade hans namn. Han är helt frikänd numera. Tror polisen är triggad av medias terroristjakt?

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 3 veckor sedan #816104 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mår så jävla dåligt...

Bitte skrev: :kram

Tack!

saara skrev: Det vore väl bäst om du slutade diskutera tårgasbomber och annat sådant på Flaschback? Har du skojat om ämnet och så har någon trott att du på allvar planerar att göra något olagligt?

Jag tycker man borde få diskutera allt, jag skrev ju i tårgastråden att jag inte tänker göra detta. Ändå tog de mina tomma Theralen-flaskor.

Geta skrev: Förstår dig verkligen! :kram

Tack!

saara skrev: Jag förstår också att du inte har det lätt nu. :kram

Tack!

Geta skrev: Såg på Aspergerforum reklam för Gevalia- när du får oväntat besök.

Jo, den där skrattade t.o.m. jag åt.
Mer
8 år 3 veckor sedan #816106 av saara
Svar från saara i ämnet Mår så jävla dåligt...
Din signatur här på Viska börjar med ordet Terrorhot, men allt är antagligen bara ett skämt. Kan det vara så att du skämtar om saker du inte borde skämta om?
Vet att det finns mänskor som gör så.
Mer
8 år 3 veckor sedan #816108 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mår så jävla dåligt...
Polisen vill väl inte missa en ny Breivik.
Mer
8 år 3 veckor sedan #816109 av saara
Svar från saara i ämnet Mår så jävla dåligt...
Det vill de säkert inte. Nu fick jag ångest över det som tråden handlar om.Är du verkligen oskyldig Richard?
Mer
8 år 3 veckor sedan #816122 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mår så jävla dåligt...
Vad jag vet så har jag inte gjort något olagligt. Jag hade några glas färgade med uran, som knappt ger någon strålning alls. Förra gången de stormade in här med skyddsdräkter var 2 dagar innan Breivik gjorde sitt vansinnesdåd (2011). Klart de trodde att jag var nån terrorist då. Då hade jag två stycken mycket giftiga kemikalier hemma. Ricin, som är dödligt i doser runt 0,1 mg, samt abrin, det typ 50 ggr giftigare än ricin. Inget sådant påträffades i fredags. O jag sysslar inte med sånt längre. Tänker dock lägga ut dessa recept igen på min blogg p.g.a. att polisen trakasserar mig.

Min signatur är bara en pajkastning mot den "norske" terroristen Mulla Krekar.

Men jag blir så less på att de spärrar av hela Storgatan o halva innergården, för att de fått ett tips om att jag har farliga saker hemma. Strålskyddsmyndigheten, bombgruppen o räddningstjänsten... Vad kostade inte denna operation?