Mår så jävla dåligt...

Mer
8 år 3 veckor sedan #816187 av Ready
Svar från Ready i ämnet Mår så jävla dåligt...

Richard skrev: Har redan lagt ut det första, eftersom polisen snällt bad mig att inte sprida sånt sist, så tog jag bort det. Men eftersom de nu håller på att trakassera mig med husrannsakningar så använder jag mig av yttrandefriheten. Information är inte olagligt.


Var köper man Castor Beans?
Mer
8 år 3 veckor sedan #816192 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Mår så jävla dåligt...
Nisse har rätt! Man ska aldrig provocera Polisen för då får du ett helvete! Poliser har jag märkt är generellt ganska medgörliga och empatiska människor. Fogar man sig och uppträder korrekt och ödmjukt så får man ofta bra respons! Jag satt häktad för många år sedan när jag misshandlade min granne! Gubbjäveln som jag slog på käften har flyttat och ingen gillade honom i grannskapet! Han knackade i väggarna på nätterna och var allmänt otrevlig och hotade mig och andra med kniv ngr ggr! När vi polisanmälde det så ringde han på dörren och var fly förbannad! Sedan tog han fram ngt vasst föremål och försökte hota mig och då gav jag gubben en rak höger så han flög som en vante och senare gick han och ringde Polisen! Polisen kom och jag blev häktad för misshandel! Jag satt häktad i 2 dygn och sedan släppte dom mig! Det blev rättegång och det gick jävligt bra för mig för min advokat var förbannat bra också! Jag fick betala böter till gubbjäveln, tror det var 3200 kr!
Mer
8 år 3 veckor sedan #816222 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mår så jävla dåligt...

Ready skrev: Var köper man Castor Beans?

T.ex. på www.impecta.se/sv/artiklar/ricin.html

Men för övrigt, jag har inte gjort ett skit! Ändå håller de på att larva sig med att spärra av gatan, tillkalla bombgruppen, strålskyddsmyndigheten, räddningstjänsten o ambulans. O det hittade ingenting, de bara trakasserar mig!
Mer
8 år 3 veckor sedan #816224 av Nissegossen
De Tror att en anmälan någon gjort var riktig och de måste ta reda på vad du sysslar med nuförtiden. Med all terror som finns idag? Tror du verkligen att de skulle låta ett sådant tips, gå i papperskorgen? Nej, rikets säkerhet krävde att de undersökte tipset. De gör bara sitt jobb! Släpp det och gå vidare och som sagt, provocera dem inte! De kan slå till skithårt mot dig om de finner att du bara på pin kiv trilskas mot dem. Skakar bara på huvudet åt dig! Lär dig något på det istället!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 3 veckor sedan #816227 av Nissegossen
Du har haft mer än en sorts gift förvarat hemma. Hade du haft ont uppsåt med diagnosen Schizofreni hade du kunnat släppa ut giftet någonstans. Du hade blivit mördare! Tänk i stället jur hårt de kunnat sätta fast dig vid sitt förra besök, syssla överhuvudtaget inte med det. Var nöjd och glöm grollet du har mot dem!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 3 veckor sedan #816228 av saara
Svar från saara i ämnet Mår så jävla dåligt...
Jag håller med Nissegossen. Glöm grollet du har mot polisen och visa dem all respekt för det är de värda.