Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan #1203888 av Clean
Tycker du att jag är aggressiv och våldsam?
Nej jag lämnar den här tråden så kan ni jordens avskum spänna i er beundra av varann. Avskum!
Mer
4 år 5 månader sedan #1203894 av memphis
vilken bra avslutning på den här skittråden.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1203901 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Apropå penisbilder är det en annan sak som Claeson uppmärksammats för, både i intervjuer och på sina sociala medier. På "Assholes online" har hon under åren publicerat flera konversationer med män som skickat bilder inom denna genre, men slutade när det uppdagades att bilderna var hämtade från en porrsajt. Detsamma hände efter att Claeson postade en skärmdump från Grindr, då följarna av förklarliga skäl undrade vad Linnéa gjorde på en app för homosexuella män.

Men de starkaste berättelserna är som bekant inte hämtade från nätet, utan verkligheten. I ett inlägg som Claeson publicerade på sin Instagram tidigare i höstas berättar hon om hur en manlig diplomat försökt ragga upp henne i kaffepausen. Mannen ska ha pratat med Linnéa på ett nedvärderande sätt och försökt tvinga henne att gå på dejt med honom. När han sedan frågar varför hon är där och om hon är inhyrd som dansare ger Claeson svar på tal: “Jag är faktiskt eventets huvudtalare, så det är lika bra att du sätter dig ner och lyssnar för du verkar ha mycket att lära”. Sedan gick hon upp på scenen.



www.gp.se/kultur/kultur/med-offerskapet-...%C3%A4lla-1.20349737
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203931 av Nissegossen

memphis skrev: Om en man ville ha dina pengar NG, skulle du bara fördöma honom. Men när en kvinna ville ha dina pengar NG, fördömer du ALLA kvinnor. Det finns inget vett i det.


Jag förstår inte dina tankar, jag och kvnnor överlag går bra ihop, jag fördömer inga kvinnor, var har fått det från? Har inte en tanke på det. Du känner inte mig, det märks

Samt vad gäller pengar så kan du läsa vad Jesus sade i Bergspredikan.

www.biblegateway.com/passage/?search=Mat...et+5-7&version=SFB15

Giv åt den som beder

Vill du ha något som du ser att jag har ta det inte bara utan fråga mig så löser jag det. De orden säger jag till hemtjänstern ty det är inte alla som inte tar tar något av det jag har, jag kan räkna en del saker jag trodde jag hade, men som är borta. Vem tar en såssil? eller guldpläterade kaffe skedar snyggt att ta fram när jag tar fram finserervisen vad gäller kaffe? De låg i en originalförpackning i en låda i köket arvegods

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.
Mer
Mer
4 år 5 månader sedan #1203961 av krokus
Incels är verkligen läskiga! Usch!