Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1204188 av krokus

Jocke skrev: ofrivillig ensamhet, ska det vara incels? Vilket nedsättande ord mot de allra flesta männen som sköter sitt i det tysta?

Att det finns män som använder våld mot kvinnor är väl känt, men är det verkligen så många som artikeln gör gällande.

Alla män i celibat är inte incels. Det är de män i ofrivilligt celibat som dessutom hatar kvinnor, och som även anser att de har rätt till sex av kvinnor, som räknas som incels.

Och förresten, vad är "parningsbeteende" för tramsigt ordval? Är kvinnor nåt djur eller?

Btw, memphis har rätt i att män gör allt möjligt för att få ligga. Kan ta ett exempel från när jag var på krogen. En snubbe tog av min sko och sa att det är bra att lufta för att inte få svamp. Han fick inte till det, inte med mig i alla fall. :va?
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1204191 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende
om män som anser sig ha rätt till sex (trots att de inte är gifta) som hatare så borde väl kvinnor som tar sig rätten att fresta män, anses som hatare med?

då de uppenbarligen kör med falska kort bägge grupperna
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204195 av krokus
Kvinnor frestar män? Är du muslim?
Mer
4 år 5 månader sedan #1204199 av Geta
Tror inte att det är Susanna Birgersson som har skrivit debattartikeln som satt rubriken.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204200 av memphis
Vi frestar männen på det vis som citroner gör. Det vattnas i munnen bara de tänker på oss. Sa muslim.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204202 av Geta
Muslimer måste vara extra frestade, då deras kvinnor måste bära burkor för att inte fresta.