Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 5 månader sedan #1203984 av Jocke
ofrivillig ensamhet, ska det vara incels? Vilket nedsättande ord mot de allra flesta männen som sköter sitt i det tysta?

Att det finns män som använder våld mot kvinnor är väl känt, men är det verkligen så många som artikeln gör gällande.

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203992 av Nissegossen
memphis, mitt ex kan tala om när vi separerade jag tog ett lån på banken pengarna till stor del gick till henne bla ny säng dator samt soffa och en fåtölj, samt att jag frågade henne om hon hade pengar vid årsskiftet hon sade ja. På nyårsafton ringde jag henne igen då sade hon det får gå till kronofogden hemma hos mig sade jag till henne ta vad du vill så blir det inget bråk. Det gjorde att jag fick mera kvar än om vi skulle ha stridigt om varje sak. En vecka efter flytten sade hon jag ser nu att den som hjälpt mig mest är du!

Ger det någonting som tar dig emot memphis?

Du känner inte mig!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1204065 av IngeF


Er dette ironisk eller alvorlig ment?
Last edit: 4 år 5 månader sedan by IngeF.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204084 av memphis
Att säga att vi kvinnor väljer fel partners är som att säga att vi skrattar åt fel skämt. Det är en fråga om preferenser vad man väljer, vad man gillar, och det kan ingen annan bestämma något om.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204121 av IngeF
Det er så, men man kan jo sjarmert og forelsket for så å oppdage at personen er helt anderledes enn man trodde. Mange forstiller seg grovt i kurtiseringsfasen, og ved forelskelse er sjelden kritisk sans det første som slår inn.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204124 av Nissegossen

memphis skrev: Att säga att vi kvinnor väljer fel partners är som att säga att vi skrattar åt fel skämt. Det är en fråga om preferenser vad man väljer, vad man gillar, och det kan ingen annan bestämma något om.


Kvinnor har i alla tider letat efter män med högre social status än de själva, i dag betyder det längre utbildning och högre lön. Men kvinnor är överrepresenterade i dagens och framtidens akademikerkullar. Många akademikermän gifter sig lika gärna med kvinnor utan högskoleutbildning,

Ledarsidan Expressen
Susanna Birgersson
www.expressen.se/ledare/susanna-birgerss...errer=rotator-item-1

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum