Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan #1204203 av memphis
Hyperkänsliga :rotfl
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1204206 av Jocke

krokus skrev: Alla män i celibat är inte incels. Det är de män i ofrivilligt celibat som dessutom hatar kvinnor, och som även anser att de har rätt till sex av kvinnor, som räknas som incels.

Vad räknas som rätt till sex, det är för min del om båda ligger på samma nivå! Det är ett ord för mig som ligger utanför min värld, jag känner att incel s förlöjligar de merparten män, som försöker ha en bra relation till sina närstående, oavsett om det är ens vänner eller kära.

Det är beroende på situationen önskvärt att skolorna borde införa mer social träning än sexundervisning, även om det behövs insikt även där så minns jag sexundervisningen som ganska tråkig på sjuttio-talet.

Vars är världen på väg?
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1204210 av Clean
Såklart ska det finnas sexuall undervisning nu när vi har mycket muslimska unga tjejer här i landet. Undervisning och kunskap är extra viktiga här för dessa.

Jag märker förtrycket det sk hedersvåld eller mindre farliga än livsfara ämnen man stöter på som har med förtryck att göra med.

Deras frihet, säkerhet och möjligheter måste ta till vara sig.

Likadant unga killarna som är muslimer måste ha sin frihet och rättigheter som vill starta ett riktigt liv i Sverige.

Jag ser dessa muslimska unga själar som vill ha sin frihet och rättigheter som smyger i förorterna för att inte bli avslöjade som förrädare. Och deras föräldrar vanhedras

Mej undkommer inget
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Clean.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1204212 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Geta skrev: Muslimer måste vara extra frestade, då deras kvinnor måste bära burkor för att inte fresta.

fast i den heliga bibeln står det att det är skökan som döljer sitt ansikte i det offentliga.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204213 av memphis
( vi såg fram emot "Sex och samlevnad som låg i slutet av terminen, inte för ämnets skull, utan för hur det skulle genera våran lärare. Tyvärr hade vi vikarie just då. Hon hade med sig en gurka)
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1204215 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

krokus skrev: Kvinnor frestar män? Är du muslim?

det är knappast en hemlighet ens för småtjejer att de fångar in sina bröder i djävulska knep med sex, så vi blir slavar till Djävulen genom synd och som hundar inför era fötter.

på tal om att fresta förresten, hade följande videoklipp på i bakgrunden när jag skrev den förra posten, och det låter nästan som om profeten frestar Herren!

Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.