Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1204132 av memphis
Så du menar att män är ädlare än kvinnor? Tillåt mig småle. Män gör vad som helst för att få sex.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204137 av Geta
Man är bekymrad över mansöverskottet som beror på invandring. Det kan bli oroligt i samhället på grund av det. Men det är nog inga kvinnor som frivilligt ändrar sitt parningsbeteende på grund av det. En väninna som var pingstvän ansåg att det var min plikt att dejta en invandrare. Det är något sådant som man vill uppnå med sådana här skriverier.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204139 av IngeF
Men at kvinner ofte søker å gifte seg oppover, er jo på mange måter aldeles fornuftig. Samtidig har man jo også en spesiell type kvinner som skriver kjærlighetsbrev til seriemordere i fengsel etc, i den tro at den rette kvinnens kjærlighet kan frelse dem.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204141 av memphis
Så NG och Co tycker vi kvinnor ska ta oss an "svartskallarna"?!! Det var det värsta jag har hört på länge! Gör det själv säger jag då.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204142 av Nissegossen

IngeF skrev: Men at kvinner ofte søker å gifte seg oppover, er jo på mange måter aldeles fornuftig. Samtidig har man jo også en spesiell type kvinner som skriver kjærlighetsbrev til seriemordere i fengsel etc, i den tro at den rette kvinnens kjærlighet kan frelse dem.



www.google.se/search?sxsrf=ACYBGNS8Jd-ez...SgCRUQ4dUDCAU&uact=5

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1204144 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende
det lär nog finnas ekonomer som räknat ut att invandrarna ska ta hand om oss när vi blir äldre.

och en annan sak som knappast lär vara hemligt för dem är att det är pga att vi förökar oss så dåligt som de släpper in massa folk.

och så givetvis det här med aborterna, det är det största massmord genom tiderna. vill vi inte ha Guds Änglar, ja då får vi väl se vad som händer med Satans Djävlar!