Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan #1204665 av memphis
Jaså, är incels män som hatar kvinnor? Hm...låter väldigt bekant.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 5 månader sedan #1204667 av Jocke


incels som rörelse startades av en kvinna, sedan tog männen och låste ut kvinnor från detta forum, där skitsnacken flödar och planer genomförs med våldsamma inslag. Hade kvinnan på bild, men valde att inte ta med denna bild, för att män har en kvävande attityd till kvinnor i många fall!

Låt mig bara få ta ett annat ex. Min lokaltidning hade ett reportage om LP-stiftelsen här i stan som har försökt hjälpa drygt 500 män, dem är antingen alkoholister eller blandmissbrukare. Som vårdare förekommer det f.d missbrukare, som sent i livet skaffade barn och hjälper till i verksamheten. Detta är en kristen rörelse, som verkar kunna hjälpa åtminstone en tredjedel av dessa klienter.

Jag tror att män behöver föredömen för att kunna slippa denna mycket nedsättande rörelse som går ut på att hämnas sina tillkortakommanden, alltså jag begriper inte varför män har gjort denna rörelse till sin egen! Ofrivillig celibat måste botas med ett annat språk och mer insikter kring vad en relation kan betyda om man får fotfäste i tillvaron och inte hatar samhället.

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 5 månader sedan #1204669 av memphis
Säkert finns det kvinnor också som lever ofrivilligt celibat. Varför annars åka till Gambia och köpa sex? Men det är det misogyna beteendet som är störande med dessa män som hatar kvinnor.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204685 av Geta
krokus,

Jag vet inte vilken film som du syftar på.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204687 av IngeF

memphis skrev: Säkert finns det kvinnor också som lever ofrivilligt celibat. Varför annars åka till Gambia och köpa sex? Men det är det misogyna beteendet som är störande med dessa män som hatar kvinnor.

Det er altså ikke misandristisk av kvinner å dra til Gambia for ¨kjøpe sex? At kjøpt samtykke er voldtekt har du jo selv påstått. sølibat betyr forøvrig å leve alene. Å avstå fra sex heter kyskhet.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204691 av memphis
Du blandar ihop mig med någon annan när det gäller synen på prostitution, och för övrigt har du vanan att missuppfatta med flit. Gillas icke.