Hur jag gick ner 15 kilo trots Clozapine

Mer
10 år 8 månader sedan #601967 av Ready

Dot skrev: Har du haft någon ytterligare förändring på din vikt?


Jag har som lägsta notering haft 110.0 kg. Hoppas på att bryta igenom den gränsen i veckan om allt går vägen.
Mer
10 år 8 månader sedan #601986 av Ready
Idag vägde jag 111.8 kg på vågen men jag har ju ganska nyligen haft min frossardag. Min lägsta notering är 110.0 kg. Innan jag började vägde jag 113.7 kg. Men det är förmodligen mycket vatten som kroppen tappat. Den närmsta tiden får avgöra om jag ska fortsätta med dieten eller inte.
Mer
10 år 8 månader sedan #602322 av Dot

Ready skrev: Jag åt grillad kyckling och en del av skinnet på kycklingen. Undrar om det sabbar dieten?


Nejdå, jag äter en massa kyckling!

Ready skrev: Idag uppnådde jag återigen min vikt på 110.0 kg men jag har inte sprängt vallen.


Att du tappat 3,7 kilo är ju inte illa alls! :D Hur länge har du varit på dieten nu?
Mer
10 år 8 månader sedan #602556 av Ready
Ja, det är väl okej. Fast min våg är så konstig, den hoppar hela tiden. Idag så hade jag tre olika mätresultat när jag vägde mig på morgonen. Nämligen 110.0, 109.6 och sedan 109.4. Alla tre resultaten vid samma tidpunkt. Så min lägsta notering är faktiskt 109.4. Vet dock inte om jag kan ta det på allvar när vågen beter sig som den gör.
Mer
10 år 8 månader sedan #602969 av Ready
Så var det dags för min frossardag. Jag har ätit:

2 kokta ägg + kaffe

Blåbärspaj med vaniljsås + kaffe

Pizza (Calzone Special)

Frapino Coffee (Mocka)

Två och ett halvt glas rosé vin

Falu råg-rut med räkost och Mor Annas gurka

33 cl Battery Energy Drink

Strimlad biff i currysås + ris
Mer
10 år 8 månader sedan #606338 av Dot
Nu har jag äntligen nått mitt mål på 75kg :D

Hur går det för dig, Ready?