Periodisk fasta

  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1096530 av Lester
Svar från Lester i ämnet Periodisk fasta
Jag gick ned 50 kg på pulverdiet och har efter massa år inte gått upp igen!
Mer
5 år 6 månader sedan #1096856 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Periodisk fasta
Finjusterar min fasta. Det blir två måltider per dag. En innan jag lägger mig och en innan jobb. Jag måste ha energi när jag ska jobba. Tror det blir perfekt. Hoppas på - 10kg till jul.

Anchored in Christ ✟

  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1096865 av Lester
Svar från Lester i ämnet Periodisk fasta
Hur mycket gick du ned på lchf?
Mer
5 år 6 månader sedan #1096881 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Periodisk fasta
Nu sist slutade jag efter 3 veckor och hann inte gå ner så mycket. Tycker inte att LCHF varit effektivare än vanlig kalorireducerad kost ich dessutom blev jag orkeslös och deprimerad på köpet.

Anchored in Christ ✟

  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1096907 av Lester
Svar från Lester i ämnet Periodisk fasta
Nej sen är lchf äckligt man får avsmak för allt som har med fett att göra med så pass mycket så jag undviker fet mat och går ned på det sättet så ja det var väl inte tänkt att det skulle va effektivt på det sättet! Sedan även undviker jag socker och snabba kolhydrater!

Ja man mår inte bra av lchf! Man behöver kolhydrater för att må bra! Ibland köper jag nåt med socker i och då piggnar man till så ibland fuskar jag men det är helt okay då jag mestadels låter bli socker!
Mer
5 år 6 månader sedan #1096941 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Periodisk fasta
Min öl är en kalori bomb jag säger till alla öl älskare och som tar annan alkohol och slåss med er vikt, ni kan inte samtidigt som ni dricker ni går inte ned i vikt på alkohol däremot ingen alkohol kilona rasar av er hur ni än äter, ni kommer att finna att medelvägen är att ta mindre att dricka under helgen som en Svensson även han är överviktig för han kör bil och motionerar inte. Ut och spring skippa gymmet det finns ute aktiviteter här i stan har vi Skatås i närheten av huvudbyggnaden finns om man väljer det så finns hjälpmedel i form av stockar och annat man får lyfta stockar och andra aktiviteter mitt i Delsjöreservatet löpspår 3 km eller milen och allt mitt emellan en del tar bilen dit jag säger på med pjucken och spring dit. Te x en tyngdlyftare är en saftig biff (!)och stor, han äter och deffar, vill ni bli smal. har ni någon gång sett en tränad löpare sett ut som ett stort berg? Finns inte på kartan alla är spinkiga, välj själv...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum