att ev. bota schizofreni/psykoser

Mer
11 år 10 månader sedan #491963 av maria-w
Men Jocke jag menar att även om vår verklighetsuppfattning förstås är subjektiv så finns det ändå vissa saker som är sanna.

Att varje människa bara är en person är en sådan sanning. Jag lever med en richard. Inte med ett tvillingpar som i hemlighet har lurat mig därför att jag är så jävla krånglig att leva med. Jag är inte heller hypnotiserad så att jag tror att jag ser richard när det i verkligheten är en massa som byter och bara leker järnet med mig. Jag har två döttrar. Det är inte skådespelare som byter plats med dem för att det är så ohälsosamt för dem att vara i närheten av mig. Jag har en pappa osv..

Jag börjar med att byta ut den lögnen mot sanningen .
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
11 år 10 månader sedan #491969 av Jocke
Jag lever med en röst, som jag älskar, som har gjort mig så mycket gott. Samtidigt finns det andra som lever genom den rösten, och jag blir ofta lurad. Men innerst inne vet jag vem jag älskar, men den sanningen är modifierbar på den vägen att det är lätt att haka på den känslan för andra som vill göra en ogärning. Jag lever hela tiden med den sanning, att den jag älskar, inte älskar mig, fast jag vet från många år sedan att den gör det. Tidens tand kan vara hård mot en, men jag tror kärleken är beständig! För mig betyder schizofreni, ett dunkelt landskap, jag tror ibland kärleken inte förstår det?

Vars är världen på väg?
Mer
11 år 10 månader sedan #492207 av tekopp
[youtube:3g96kzar]HbUxPisISmQ[/youtube:3g96kzar]

Nyckeln är megadoser av vitamin b3.

Heja Karl XII!
Mer
11 år 10 månader sedan #492473 av Admin1
Tvivlar på megadoser vitaminer. För det är enkelt att göra undersökningar på det och bevisa att det är rätt, så var det sant skulle alla redan använda det.
Mer
11 år 10 månader sedan #492475 av Geta
Mot nedsatt social förmåga och nedsatt arbetsförmåga hjälper inte vitaminer.
Mer
11 år 10 månader sedan #492523 av tekopp

Admin1 skrev: Tvivlar på megadoser vitaminer. För det är enkelt att göra undersökningar på det och bevisa att det är rätt, så var det sant skulle alla redan använda det.


Jag tror saken är att läkemedelsföretagen inte tjänar på det.

Det är fakta att Dr Abram Hoffer har botat flera med megadoser vitamin. Jag förstår inte varför han skulle ljuga om det.

Heja Karl XII!