Komet - var och när - secret.

Mer
8 år 7 månader sedan #768992 av Utomjordingen
Mer
8 år 7 månader sedan #769042 av zoegas

P@llekula skrev: "jag kommer överens med Lucifer"

tro fan att du gör. Hahaha fy fan vilket nerköp.

För intresseklubbens skull kan jag avslöja att Satan betyder "motståndare" på hebreeiska.

Så är du ond, som (välidgt många eller kanske alla) människor är enligt Jesus i heliga bibeln, så är det inte nödvändigvis det som är ONT som är Satan för dig (upfattningsvis iallafall i denna världen). Många föredrar sina vanföreställningar/fantasier framför Sanningen, och att både Magnus och Utomjordingen med högsta sannolikhet tillhör dessa bör inte förvåna någon. Djävulen/Lucifer/Satan är lögnens fader enligt Jesus i heliga bibeln. Det är knappast utan orsak som Jesus säger att SANNINGEN GÖR ER FRIA!

Lucifer betyder typ "den skinande" och som det står i NT så gör Satan om sig till en ljusets ängel, och även hans medhjälpare (de falska profeterna).

Lucifer är för fan en planet. På den tiden när man trodde att himlakroppar var något Gudomligt. Morgonstjärnan är Venus.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 7 månader sedan #769265 av Utomjordingen


Ber om ursäkt det jag skrev igår men jag var lite för full.
Mer
8 år 7 månader sedan #769282 av Utomjordingen
Nä, för utomjordingarna har sagt på telepatiskt väg till mig att det är min komet och stenen kommer mot planeten jorden i framtiden vare sig jag vill eller inte!
Mer
8 år 7 månader sedan #773715 av Utomjordingen
Jag är inte glad över mig när det gäller min komet som eventuellt kommer i framtiden på denna planet jord. Nu har jag ännu värre tanke för jag har nu också på telepatisk väg även bombat himmelriket - ha, ha, ha! Varför - jo, för onda ande makter har plågat mig så mycket under hela kvällen - det räckte! Jag fick nog! Notera att det kan bara vara en knäpp tanke som jag inte vet om det är på riktigt eller inte.

Sen har jag redan bombat från förr i tiden i en annan parallell planet jord. Notera att det bara kan vara en vanföreställning/knäpp tanke som jag har!



Allt är bara så ner!

Jag är en Heaven Bomber!
Mer
8 år 7 månader sedan #773748 av Utomjordingen
Oj, har jag skrivit det där - se ovan! :gnugg Mindes inte för jag var full igår... . Men det gör väl inget? Var nog bara lite deppig igår.

Jag lever i nån slags "DET"-värld ibland när jag dricker. = Jag menar så att jag gjorde det i en abstrakt värld som jag skrev förut igår så ingen missförstår mig.