Komet - var och när - secret.

Mer
8 år 1 månad sedan #812086 av Utomjordingen
Jag är ateist som tror på utomjordingar!
Mer
8 år 1 månad sedan #813103 av Utomjordingen
Det handlar om väderförhållanden på planeten hur allting utvecklas på lång sikt, precis som vi människor kom till på grund av en asteroid som var en faktor av flera att det är som det är här på planeten jorden idag!

Man kan förklara allt på vetenskapliga vägar därav ateist!
Mer
8 år 1 månad sedan #813151 av Zoidar
Hur förklarar du medvetandet Utomjordingen? Var sitter det?

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 1 månad sedan #813152 av Utomjordingen
På ytan är det på grund av klimatet på jorden och utbildningar! Har man lärt sig att 1 + 1 = 2 och inte 3 eller är annan summa än 2, så på den vägen är det att man vaknar upp och ser verkligheten som den är... .

Ja, jag är en realistiskt människa fast jag har/haft olika slags hallucinationer och är psykotiskt!
Mer
8 år 2 veckor sedan #816798 av Utomjordingen
Inte mina stenar i alla fall. Fel tid enligt mig som jag har fått veta på telepatiskt väg.

Mer
7 år 11 månader sedan #823902 av Utomjordingen
Innan jag återinsjuknade sist gång så minns jag att jag bara satt på köksstolen och då var det som en demon tog över/styrde min mun och sa årtalet när min komet kommer. Jag visste årtalet men vad jag inte kunde förstå varför jag sa årtalet högt mot min vilja? Demonerna kanske ville att jag skulle säga årtalet högt så alla demoner eller någon annan kunde höra eller? Jag tycker i alla fall att det var konstigt att inte kunna styra över sin egen mun ens.