Snösyn! Snöar det?

Mer
8 år 5 månader sedan #781254 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Läste nu vad Admin1 länka - kopierade och översatte Google Översätt:




Mer
8 år 5 månader sedan #782230 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?

Utomjordingen skrev: Annars, finns det någon på planeten jorden som kan beskriva telepati i nån slags formel som matematik, fysik, kemi och så vidare? Bevis på att det finns? Jag kan i alla fall förnimma att telepati existerar men kan bara beskriva telepati med ord. Inga fysiska bevis med andra ord... .


Ja, jag ställer samma fråga när det gäller visuell snö! Finns "DET" nån slags formel för sånt?

Jag menar så här att, hur kan jag ibland ha en projektor öga och se filmsnuttar på typ abstrakt genomskinlig filmduk i slumpmässiga tider? Ungefär som Google glasögon. Måste man då ha visuell snö för att kunna ha så? Det verkar så för ibland ser jag filmsnuttar på några sekunder i luften och även när jag blundar. Har det med min spejsade boll som jag ser när jag blundar och visuell snö att göra?

Helt klart att det har med satans ljuden nivå 3 att göra! Tro mig - ingen vill ha satans ljud nivå 3! Finns många fall där/som människor tar livet av sig för att dom hade så hög tinnitus ljud. Jag själv dricker ibland alkohol för att stå ut... .
Mer
8 år 5 månader sedan #782267 av grezen
Svar från grezen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Utomjordingen, jag har definitivt visual snow. Varje dag, varje natt, hela tiden. Jag har varit hos flera läkare och optiker, några av dem efter att jag upptäckt visual snow på nätet. De hade ingen aning om vad det var och verkade ganska ointresserade. Jag har till och med röntgat hjärnan, men inget fel där iaf.

Det är sjukt störande när man ska sova och ligger i ett mörkt rum och det bara flimrar. Det är aldrig mörkt.. Ibland är det svårt att läsa. Speciellt text på tv och så. Du är nog den första med detta jag har stött på förutom mig själv då. Vi får kämpa på.

Har faktiskt varit rädd för att bli blind till slut (jag oroar mig för mycket).
Mer
8 år 5 månader sedan #782268 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Grezen - :hjärta :kram

När du har så, så antar jag i "DET" stora hela att du är/har:

Du är djupt inne i dig själv! Vilket betyder att du är ungefär lika psykotisk som jag är?

Du kan ha telepati sinsemellan människor och utomjordingar som jag?

Du lider ibland och måste ta till nåt som alkohol/mediciner för att stå ut?

Att du har satans ljud (tinnitus) nivå 1, 2 eller3?
Mer
8 år 5 månader sedan #782270 av grezen
Svar från grezen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Utomjordingen,

jag vet inte om jag är psykotisk. Är inte helt fri från röster, men psykotisk tror jag skulle vara att ta i. Är ganska introvert, jo.
Har nog ingen vidare förmåga till telepati heller.
Försöker gå rakt igenom ångesten oftast, ibland blir det för mycket godis medan jag ibland ligger under en filt. Har tur som inte har problem med tinnitus, som du har, för det låter jättejobbigt.

Jag hoppas att visual snow inte är något farligt fel eller så. Och att det försvinner. Har ibland tänkt att det har att göra med clozapin och att det är besläktat med dimsynen man kan få av det.
Mer
8 år 5 månader sedan #782271 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
:hjärta Tack för ditt svar! :hjärta

Tror att du är en god människa eftersom du inte har satans ljud som jag har. Jag själv är ond i teorin på grund av ”DET” (har ont i mitt sinne) men bryter inte mot lagarna för det.

Annars, för mig är visual snow ungefär som "Ingenmansland"!