Snösyn! Snöar det?

Mer
7 år 11 månader sedan #828497 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Vill säga att det känns bättre nu när jag har fått prata med min kvinna och hennes syster + att jag skrev här på Viska.

Jag brukar bli lite rädd i några dagar efter att jag har fått injektionen! Mina biverkningar är aggression och rädsla men sen släpper det efter några dagar.
Mer
7 år 11 månader sedan #828567 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Jag ställde frågan till min kvinna ikväll om det skriker inne i hennes huvud? Hon svarade: - "Nej!". - "Inte nåt?", frågade jag igen. - "Nä!" - svarade hon.

Då först ikväll fattade jag på riktigt vinken att hon inte alls lider som jag gör... .
Mer
7 år 11 månader sedan #828796 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Skriket inne i mitt huvud förstörde mitt liv! Vad ville jag säga med det? Jo, hade jag inte fått skriket så hade ju allt varit hur bra som helst... .
Mer
7 år 11 månader sedan #828814 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Nä, faktiskt inte! Första gången jag fick psyke medicin var våren 1990 när jag blev tvångsinlagd för då blev jag även tvångsmedicinerad - injektion. Jag har stort sett bara fått injektioner. Hade lite psyke mediciner som tablettform istället för injektion under hela 2000-talet. Har återigen blivit tvingad att ta injektion sen ett par år tillbaka.
Mer
7 år 11 månader sedan #828854 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Monolog rakt igenom

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 11 månader sedan #828863 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Jo, jag vet men jag käkar inte tabletter! :) Sen är det inte frivilligt utan under "tvång" som jag har fått ta injektioner.

Tar bara lugnande tablett vid behov vilket betyder 0-4 tabletter/veckan. Sömntabletter har jag också vilket jag inte behöver ta för jag sover bra ändå.