Snösyn! Snöar det?

Mer
7 år 11 månader sedan #828866 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
För det första så skriker det inte bara i örat utan runt lite varstans inne i mitt huvud. Jag kan bara lyda överläkarens order för jag har aldrig haft talan sen våren 1990.
Mer
7 år 11 månader sedan #828870 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Nej - aldrig faktiskt!
Mer
7 år 11 månader sedan #829079 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Snösyn! Snöar det?
Testa denna app mot röster:
[url:2wsb1dog]http://dichoticlistening.com/index.html[/url:2wsb1dog]
Mer
7 år 11 månader sedan #830617 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Utomjordingen skrev:

Admin1 skrev: Låter som lite paranoia också, eftersom du tror att de har koll på dig.


Det har jag också fått för mig att det kan vara så:

Utomjordingen skrev: De är värre när utomjordingar scannar av drömmarna. Det gör dom ibland! Jag har inte haft privata tankar eller drömmar sen våren 1990, var 18 år gammal då.

Utomjordingen skrev: Inte som Facebook precis men att mitt hem hela tiden är övervakad sen flera år tillbaka. Och även när jag är ute på stan, ja att man helt enkelt är punktmarkerad. Och jag tror också att det är så till 95 % just bara av den anledningen för att jag är psykisk sjuk på papper. Myndigheter (om det är utländska eller inte spelar ingen roll) som följer upp alla psykisk sjuka i Sverige.


Ja, men jag tror till 100 % att genomskinliga skepnader har koll på alla människor! I alla fall - Aliens! Och/eller människor från framtiden... .
Mer
7 år 9 månader sedan #839936 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Snösyn - "Visuell snö":

Jag ser "DET"!
Mer
7 år 9 månader sedan #843127 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Vad jobbigt det var för mig att ta del av andras liv på grund av denna snösyn. Ja, jag fick ta del av allt från George Bush till Stephen King.

Fick se med nån slags projektor öga hur dom hade levt sina liv. Hur tror Ni att jag kände mig? Ja, jag mådde inte alls bra när jag fick ta del av deras liv (påtvingad) som abstrakt.