Snösyn! Snöar det?

Mer
8 år 2 månader sedan #802729 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Snösyn! Snöar det?
Låter som lite paranoia också, eftersom du tror att de har koll på dig.
Mer
8 år 2 månader sedan #802753 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Kunde se en filmsnutt i den inre verkligheten i morse:

En ängel kom och hörde en röst som sa: -"Snart kommer en ängel och hämtar Dig och XXX (min kvinna) och tar Er till himlen!"
Mer
8 år 2 månader sedan #802757 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Det är som om mitt undermedvetna har blivit medveten - ungefär som undermedvetna tar ibland kontrollen över mitt medvetande - kan man säga så?
Mer
8 år 2 månader sedan #802819 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?

Admin1 skrev: Låter som lite paranoia också, eftersom du tror att de har koll på dig.


Ja, det blir så också på grund av att jag känner/vet att jag inte har privata tankar sen våren 1990!

Självdistans är svårt för mig, ska försöka vara mer objektiv i mitt sätt tänka.
Mer
8 år 2 månader sedan #802890 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?

Admin1 skrev: Låter som lite paranoia också, eftersom du tror att de har koll på dig.


Har sen när jag fick Fibernät för många år sedan fått för mig att hysch myndigheter kan se in i andras hem.

Utomjordingen skrev: Sen tycker jag att det är jobbigt att ha sådana tankar att dom kan se in i människors hem nu eller i framtiden. Tillexempel med fiberlanteknik.

”Regeringens bredbandsstrategi säger att 90 procent av Sveriges befolkning ska ha
tillgång till bredband om minst 100 Mbit/sekund senast 2020. Tekniken för överföring
med hjälp av ljus i dessa hastigheter finns redan. Det är en hisnande tanke att fundera
på vilka möjligheter det kommer att innebära."

Så det blir i princip som på bild (fast inte fysiskt men Ni förstår vad jag menar) för dom som har hand om detta:

Mer
8 år 2 månader sedan #802892 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?

Admin1 skrev: Låter som lite paranoia också, eftersom du tror att de har koll på dig.


Det har jag också fått för mig att det kan vara så:

Utomjordingen skrev: De är värre när utomjordingar scannar av drömmarna. Det gör dom ibland! Jag har inte haft privata tankar eller drömmar sen våren 1990, var 18 år gammal då.

Utomjordingen skrev: Inte som Facebook precis men att mitt hem hela tiden är övervakad sen flera år tillbaka. Och även när jag är ute på stan, ja att man helt enkelt är punktmarkerad. Och jag tror också att det är så till 95 % just bara av den anledningen för att jag är psykisk sjuk på papper. Myndigheter (om det är utländska eller inte spelar ingen roll) som följer upp alla psykisk sjuka i Sverige.