Snösyn! Snöar det?

Mer
8 år 3 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #801759 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Ja, det har snöat sen våren 1990! Vad vill jag har sagt med det? Jo, det lär nog snöa i 26 år till om jag lever så länge.

Utomjordingen skrev: Jag menar så här att, hur kan jag ibland ha en projektor öga och se filmsnuttar på typ abstrakt genomskinlig filmduk i slumpmässiga tider? Ungefär som Google glasögon. Måste man då ha visuell snö för att kunna ha så? Det verkar så för ibland ser jag filmsnuttar på några sekunder i luften och även när jag blundar. Har det med min spejsade boll som jag ser när jag blundar och visuell snö att göra?

Helt klart att det har med satans ljuden nivå 3 att göra! Tro mig - ingen vill ha satans ljud nivå 3! Finns många fall där/som människor tar livet av sig för att dom hade så hög tinnitus ljud. Jag själv dricker ibland alkohol för att stå ut... .


Kunde se några filmsnuttar idag hur många människor som var arga på mig. Varför? Jo, jag har vissa aningar!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
8 år 3 månader sedan #801762 av Melun
Svar från Melun i ämnet Snösyn! Snöar det?
det är vanligt att man ser partiklar när man blundar, särskilt om man gör det mot ljuskällor
Mer
8 år 3 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #801765 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Det ser ut som en film med människor som ibland pratar som är röster. Har sett 3 korta filmsnuttar idag när jag blundade med rätt bra film kvalité om 3 olika män som pratade om mig och direkt till mig. En sa: -"Djävla Alexander!" Vände om och gick! En annan sa: -"Han är fan inte riktigt klok den där Alexander!" osv.

Alla" - varför sätter Ni fokus hela tiden på alla andra när allt handlar om mig - alltid!?
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
8 år 3 månader sedan #802265 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Snösyn! Snöar det?
Antagligen har du förhöjd självreflektion.

"Överaktivering av ett hjärnsystem som är inblandat i självreflektion hos personer med schizofreni kan sudda ut gränsen mellan yttre och inre realiteter och därför leda till överdriven fokus på sig själv enligt en ny studie. Normalt undertrycks detta system när man utför krävande uppgifter, men personer med schizofreni kan inte göra detta. Forskarna tror att detta kan förklara hallucinationer, paranoia och kognitiva symptom vid schizofreni. Även nära anhöriga till personer med schizofreni hade tendens till samma överaktivering."

[url:2vodzgyg]http://www.viska.se/index.php/nyheter1/4-nya-roen/2032-schizofreni-kopplat-oeveraktivering-av-sjaelvreflektion-[/url:2vodzgyg]
Mer
8 år 3 månader sedan #802310 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Ja, tack för informationen!

Jag vet också att jag brukar ha kort distans till mig själv men jag tror att det beror på att jag har tinnitus nivå 3. Skulle behöva ha mer självdistans.. .
Mer
8 år 2 månader sedan #802548 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Jag har överdriven fokus på mig själv! Samtidigt känns det som om genomskinliga skepnader/Aliens med flera har överdriven fokus på mig. Alltså, tror ibland att rösterna fokuserar alldeles för länge och mycket på mig. Som om "dom" måste ha koll på mig.

Som sagt, skulle verkligen behöva ha självdistans!