Snösyn! Snöar det?

Mer
8 år 2 månader sedan #807316 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Så Ni kanske inte tror att man kan se hela ert liv?
Mer
8 år 2 månader sedan #807318 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?

Grezen skrev: Det är aldrig mörkt..


Grezen har rätt i det att det aldrig är mörkt, inte ens när man blundar!
Mer
8 år 2 månader sedan #809077 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Idag försökte jag förklara för min kvinna om snö syn som jag har och hon höll med om att "DET" handlar om ondska men sen ändrade hon sig att det inte är ondska!

Min kvinna frågade mig: -" Är du ond?".

- "Ja!". Det är jag väl säger jag!

Min kvinna sa: -"Jag har väl inte så mycket att säga om "DET!".

Min kvinna säger att jag har en sjukdom som heter schizofreni! Att ha en sjukdom i hjärnan är precis samma sak som sjukdomen i kroppen... .
Mer
8 år 2 månader sedan #809264 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Jag syftade på att jag är ond i teorin.

Några kriterierna för att vara ond i teorin är:

1. Att ha satans ljuden tinnitus nivå 3.

2. Att ha rört en komet!

3. Att tror sig kunna telepati!

4. Ha telepatiska kontakter med bland annat utomjordingar.

5. Ha hörselhallucinationer och hörselillusioner.

Finns mer... .

Med andra ord, ont i sinnet = teoretisk ond.
Mer
7 år 11 månader sedan #828488 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?

Utomjordingen skrev: Jag menar så här att, hur kan jag ibland ha en projektor öga och se filmsnuttar på typ abstrakt genomskinlig filmduk i slumpmässiga tider? Ungefär som Google glasögon. Måste man då ha visuell snö för att kunna ha så? Det verkar så för ibland ser jag filmsnuttar på några sekunder i luften och även när jag blundar. Har det med min spejsade boll som jag ser när jag blundar och visuell snö att göra?

Helt klart att det har med satans ljuden nivå 3 att göra! Tro mig - ingen vill ha satans ljud nivå 3! Finns många fall där/som människor tar livet av sig för att dom hade så hög tinnitus ljud. Jag själv dricker ibland alkohol för att stå ut...


Igår kväll kände jag att någonting slags Big Bang bröt ut. Hade mycket projektor öga och såg en hel del filmsnuttar. Just nu plågas jag väldigt mycket av tinnitus. Förut i morse hade jag även musikhallucinationer. Det här som jag har drar ner mig så mycket att jag orkar inte företa mig någonting. Jag brukar inte tänka på att lägga in mig på psyket men idag så... .

Jag får se hur jag ska göra för att må bra igen!
Mer
7 år 11 månader sedan #828490 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Jag vill inte ligga i sängen hela dagen heller för jag ser ibland "DET" även när jag blundar!

Snart kanske jag får besök - för jag ska hjälpa en att föra över bilder till datorn som jag sedan ska printa ut. Ni vet - jag har ju hobbyverksamhet numera!