Snösyn! Snöar det?

Mer
7 år 3 månader sedan #896958 av wasp
Svar från wasp i ämnet Snösyn! Snöar det?
Ursäkta att jag skriver det här, men ett nytt ord i svenskan är Wikiwisser. Använda Wikipedia för mycket..........
Mer
7 år 3 månader sedan #896970 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Jag får slänga ett öga på utsidan för att se om det är snö ute.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #896973 av wasp
Svar från wasp i ämnet Snösyn! Snöar det?

Nissegossen skrev: Jag får slänga ett öga på utsidan för att se om det är snö ute.

:rotfl
Behöver du inte två ögon då??
Mer
7 år 3 månader sedan #896975 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Tja, lär av historien, Odin kastade ett öga i mimers brunn för att kunna se allt vad som händer ute i världen och jag gissar att han var nöjd med det www.ginnungagap.info/gg_sagner_ooso.asp Visserligen med Oden, men jag minns även Odin

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #946857 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Visual Snow är en långvarig eller ofta kronisk visuell störning som orsakar "snö" eller ett tv-liknande flimmer i hela eller delar av synfältet. Intensiteten varierar från person till person. Det syns ofta tydligare på enfärgade bakgrunder. I vissa fall kan det begränsa en persons vardag då det kan vara jobbigt att läsa eller liknande

Jag läste någonstans (hittar inte källan) att det bara är några 100 personer som har Visual Snow här i Sverige - kan det stämma?
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 9 månader sedan #954256 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Utomjordingen tråd, Självstartad?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum