Tacksam för hjälp

Mer
5 år 3 månader sedan #1118428 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tacksam för hjälp
När det blir riktigt illa kan du krama ditt barn. Kroppskontakt, samtidigt som barnet liksom blir fasthållet. Jag ropade på mamma i förtvivlan en gång, när jag stod i (utkanten av) skogen. Är det dagliga impulser att ta sitt liv tror jag tyvärr man lyckas till slut, men TMS kanske kan hjälpa, det får jag googla på. Jag hoppas hon förbättras, lär sig leva med rösterna.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118429 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tacksam för hjälp
Nissegossen sover nog just nu. Han går tidigt till sängs, men han är vaken tidigt i morgon bitti.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118430 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tacksam för hjälp
Clozapine har bäst effekt mot hallucinationer och kan ta bort dem helt hos 80 %.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118431 av Hoppfull
Svar från Hoppfull i ämnet Tacksam för hjälp
Tack för ditt stöd. Dessvärre är jag inte insatt i hennes medicinering men jag ska ta upp det här med henne och läkaren. Jag vet bara att hon får en hel del medicin. ECT har hon aldrig fått.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118432 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tacksam för hjälp
Du måste berätta vilken medicin hon tar. Med tanke på hennes sjukdomshistoria borde det vara Clozapine. Men ger det dålig effekt kan ECT vara nödvändigt.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118433 av Hoppfull
Svar från Hoppfull i ämnet Tacksam för hjälp
Tack för ditt svar. Ja, hon får mycket kramar men jag känner mig så otroligt maktlös. De tips jag får av er är guld värda.