Tacksam för hjälp

Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1118662 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Tacksam för hjälp
Om hon har liknande testbild ljud - det kan du fråga henne om, för i så fall är det rätt kört. Har man tesbildljud inne i huvudet så tar det mycket tid plats inne i sitt liv.

Testbildljud brukar man få om man har blivit slaget i huvudet eller nåt sånt någon gång i sitt liv:

300
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118663 av Hoppfull
Svar från Hoppfull i ämnet Tacksam för hjälp
Utomjordingen, nej det är inte det. Det är mer att hon ibland tror att de pratar om henne på TV:n. Förmodligen hör hon röster som säger det till henne.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118664 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tacksam för hjälp
Då är det bäst att inte ha någon tv, om man lider av det. Man kan ju ställa den i förrådet en tid tills man mår bättre.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1118665 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Tacksam för hjälp
Ja Hoppfull, då är det tecken på ljudillusioner också!

Sen kan man fråga sig varför får man ljudillusioner? Kanske på grund av tinnitus eller nåt sånt?
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1118677 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tacksam för hjälp
Inom filosofin står nu är har vi fri vilja eller inte.
där vill jag säga, ja för en tid bara för att det finns tid för det. Man känner då att man är i centrum och upplever att allt som sägs och talar om i text tal och skrift alla är där då man tänkt de tankarna som media talar om. När tiden i centrum är över har man inte längre en fri vilja utan man går efteråt på de premisser att vi inte längre fri vilja utan att följa det som kommer efter. Jag är verkligt trött och vill sova.hoppas texten är begriplig
Nu sitter jag framför datorn med en kudde jag kan luta mot skrivbordskanten för att sova

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118678 av Hoppfull
Svar från Hoppfull i ämnet Tacksam för hjälp
memhis, nej hon har sällan på TV:n hemma hos sig. Däremot brukar jag ha den på när hon är här. Jag tror samtidigt att hon måste träna sig på det. Annars blir hon alldeles för begränsad i sitt liv.